Tur til spøkelseshuset

I dag holdt jeg seriøst på å bli sprø. Så jeg pakket sekken og tok på meg skoene. Og så var det rett ut i skogen. Jeg hadde vel egentlig ikke så veldig mye energi i kroppen, men jeg kjente at jeg ikke kunne være hjemme. En herlig tur ble det hvertfall. Med ikke så alt for varmt vær, men heller ikke for kaldt gikk dagens tur opp til et forlatt hus. I fjor gikk jeg opp dit og det var da jeg først fikk øye på det, men da hadde jeg jo ikke noe annet enn mobilen min å ta bilder med. I dag (som alltid) var kameraet med. Så da ble det noen litt annerledes bilder av dette spøkelseshuset enn det ble i fjor. La oss se på alle bildene fra turen, inkludert av huset.

Jeg gikk selvsagt ikke inn på selve tomten til huset. Mest fordi det er et veldig gammelt hus som kan falle sammen når som helst, men også fordi jeg har ikke noe der å  gjøre. Man kan jo få like bra bilder av huset selvom man ikke går inn dit. Det var ganske spennende å zoome inn på huset og se hva som faktisk var der. For jeg har som sagt ikke sett så mye tidligere. Nå fikk jeg jo zoomet inn på vinduene og rundt huset. Veldig stilig å se slike hus som er forlatt. Jeg syns hvertfall det er veldig spennende. Også er det så mange detaljer. for eksempel mosen på steinene som ligger rundt hele huset, som en mur eller stolpene som en gang var en port. Malingen flasser av og taket synker. Sånne detaljer er veldig spennende i mine øyne. Derfor valgte jeg å ta denne turen i dag.

I tillegg til det forlatte huset så fikk jeg jo mange andre flotte bilder. Nå er det jo så mange nydelige blomster og masse annet fint i naturen. Så det er bare å glede seg til ny youtubevideo på fredag. Her blir det mye spennende å se på. Vel, jeg håper hvertfall det. Jeg har jo ikke satt meg ned og redigert videoen ennå. Når jeg gjør det så ser jeg også igjennom hele videoen og først da kan jeg vite helt sikkert om det er en bra video, men jeg håper hvertfall det.

Nå tenker jeg å slappe litt av, men jeg må jo få lagd noe middag i løpet av dagen også. Frem til da blir det sofaen og Netflix.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

2 kommentarer
    1. Slike hus kan fortelle mye og det var nok liv der for mange år siden. De som eier det har sikkert ikke glemt det men det blir ikke gjort noe der med det første. En fin plass for ei hytte men mange skjær i sjøen før ei ny hytte kommer opp der. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg