Tur til Drammen

Kurset gikk greit og jeg har fått begynt å sjekket ut litt med tatoveringsstudioer og hvor jeg evt. kunne tenkt meg å jobbe. Jeg vet at det er mye jobb og veldig kjipe arbeidsoppgaver mens man lærer om yrket, men jeg vet også at det kommer til å være verdt det til slutt. Jeg ønsker å lære mer om det og kommer til å ta kontakt med diverse steder for å høre meg rundt om hva det innebærer å være tatovør. Jeg har mye arbeid foran meg og det kommer til å ta tid, men en dag kommer jeg til å se tilbake på dette og tenke: yes! Jeg klarte det.

Etter kurset ble jeg med lillesøstra mi til byen for å fikse noe greier. Det ble til slutt en liten photoshoot i de nye høye helene mine. Jeg trodde det skulle bli vanskelig å gå i høye heler etter så lang tid, men det gikk overraskende lett og jeg kommer til å bruke dem mye mer! Her får dere de fineste bildene søstra mi tok.

En stor takk til søstra mi for noen utrolig fine bilder. Det var veldig gøy! Og en stor takk til tante som var supersnill og gav meg penger til buss. Uten henne så kunne jeg ikke vært med til Drammen. Litt stramt budsjett når man skal ta toget for å treffe han, men det er verdt hvert eneste øre!! Så nå tenker jeg bare på at onsdag blir det tur til han igjen. Jeg gleder meg så utrolig masse til å se han igjen. Tikk-Takk-Tikk-Takk.

Nå blir det å slappe av litt og så skal vi rydde litt i 2. Etg. som vi lovet mamma. Så blir det litt søvn før jeg skal på kurs igjen i morgen. Kanskje jeg finner ut litt mer ang. jobb.

3 kommentarer
    1. Høres gøy ut å skulle lære å bli tatovør da 🙂 Litt kunst-jobb det 🙂 Jeg kan ikke gå på så høye sko. Er 178 cm høy så har aldri trengt det, derfor har jeg aldri ØVET…:-D he-he

      1. Ja blir veldig spennende å bruke kreativiteten til jobb. Alltid ønsket det, men aldri vist hva jeg ville bli.
        Nei, er man høy så trenger man egentlig ikke høye heler. Men jeg liker heler og kan gå på det. Hehe.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg