Tur på kino i Sverige

Planen var egentlig å se denne filmen på valentine, men så hadde den ikke kommet ut på strømmetjenesten ennå. Så da valgte vi å ta en tur på bio. Og det var virkelig en helt annen opplevelse her i Sverige, enn det er i Norge. Vi har ikke like vakker kino som dem har her i Nyköping. For når jeg kom inn i det lokalet så var det så vakkert.

Som dere kan se over så var det så sinnsykt fint ute i gangen. Det var ikke veldig stort, men de har virkelig gått All-in når dem dekorerte stedet. Og ikke bare der, men toalettene var også utrolig kule. Bare se på bildet under.

Det var jo nesten som å gå inn i en film. Jeg elsket virkelig disse detaljene. Nesten litt synd at jeg ikke tok flere bilder, men kanskje jeg en dag kommer tilbake. I såfall skal jeg vise dere mer av hvor vakkert det var her.

Og så kom vi oss ganske fort inn i kinosalen. Jeg kjøpte både popkorn, baconsnacks og brus til oss, men jeg kan ikke si at det var så mye som ble spist. For filmen var så utrolig spennende og angsten var på 110% hele tiden, men jeg hadde bestemt meg for at jeg skulle klare å se hele filmen og det gjorde vi.

Filmen vi så heter Megan og skal være en skrekkfilm. Jeg syns filmen var utrolig bra, men skremt ble jeg ikke. Ikke at det gjør noe, men jeg hadde jo ganske store forhåpninger om at det skulle være en bra skrekkfilm som skulle skremme popkornet ut av hendene mine. Det skjedde ikke, men filmen i seg selv var jo veldig bra lagd. Og helt ærlig er den å anbefale om du liker en spennende, morsom og litt creepy film.

Har du sett filmen Megan? Hva syns du om den?

Til deg som ikke har sett Megan og ønsker å vite litt om filmen:

Megan er en robot som skal basicly erstatte alle andre leker. Det skal være barnet ditt sin beste venn og lære barnet ditt hva som er bra og ikke. Megan blir koblet til et barn og lærer mer og mer jo lengre tid hun bruker med barnet. Problemet er bare at hun er veldig overbeskyttende og har en feil i programmet. Dette gjør at hun klikker helt og gjør veldig dumme valg, for å si det mildt. Skader du barnet så kan du faktisk dø. Du vet, den standard handlingen “roboter går amok”. Det som gjør Megan så spesiell er jo at hun faktisk ligner veldig på et barn. Ville du gitt barnet ditt en robot slik som Megan? 

2 kommentarer
    1. Sikkert en fin film og du verden så flott det var der. Håper du får bli der borte noen dager til. Trist at bilen streika men bra at den ble fiksa så fort. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg