Tur med samboeren

Jeg våknet opp litt sent på morgenen i dag og følte meg egentlig i ganske bra form så det første gjorde var å spørre om samboeren min ville være med å gå tur. Det ville han så da gikk vi bortover til det nabolaget jeg gikk lang tur i forrige gang. Der prøvde vi å finne et vann, men vi fant heller en tursti. Det var nesten som lysløypa hjemme hos mamma så der kommer jeg nok til å utforske litt mer. Vi gikk ikke så langt inni skogen i dag, men kanskje senere i sommer. Nå begynte det å regne litt, men det var egentlig bare deilig å få kroppen kjølt ned litt mens vi gikk tur.

Turen var kjempe koselig. Jeg liker å gå tur med samboeren min. Vi har det veldig koselig sammen. Turen blir enda koselige med godt selskap, latter og godt humør. Det er nøyaktig det samboeren min gir meg når vi går tur sammen.

Nå har vi gått mye rundt i dette nabolaget og det er jo veldig koselig det, men det var også veldig fint å komme til et nytt sted og utforske veiene der også. Hvis vi noen gang får råd så har jeg lyst til å bo i et av husene der borte. Det er et så utrolig flott nabolag og så fine turmuligheter.

I mellomtiden får vi gå snarveien igjennom skogen og gå turer der borte. Det blir jo litt lengre å gå, men hva gjør vel det. Jeg liker å gå turer og der borte er det faktisk ganske flatt også. Perfekt for lange gåturer.

Nå har vi kommet tilbake fra turen og jeg føler meg så bra. Humøret er på topp, kroppen er helt grei og her sitter vi å prater sammen i stua igjen  mens vi spiser tacobaguetter jeg lagde når vi kom hjem. I dag er en veldig god dag.

I går kveld satt jeg på en vask med BHene mine så når jeg har spist opp så tenker jeg å henge opp de og sette på en vask til. Greit å få unna litt klesvask nå. Også må jeg få lagt sammen klærne som henger på tørkestativet eller så er det ikke plass til noe nytt.

Ja, her er det nok å gjøre og det er jo greit når kroppen føles bra. I morgen har vi allerede planlagt en tur til et vann som skal ligge borti der vi gikk. Vi får se om vi finner det i morgen. Det ville vært gøy å hatt et sted å gå til og kjøle seg ned når dagene er varme. Også hadde det jo blitt en skikkelig fin tur frem og tilbake dit også. Så ja, jeg håper vi finner dette vannet i morgen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg