Tur i vakkert landskap

Etter frokost tenkte jeg at jeg bare måtte komme meg ut ellers ville jeg kom til å kjede meg skikkelig i dag. Jeg hadde ikke noe motivasjon til å gjøre noe husarbeid og jeg har faktisk kommet ganske langt med jobben. Med andre ord var det ingenting å gjøre. Derfor tok jeg meg en skikkelig flott tur ut. Med solen og litt vind i ansiktet ble det en super flott tur. Hadde det ikke vært for at jeg hadde en flue eller hva det noe enn var som summet rundt hodet på meg halve turen. Jeg holdt på å bli gal så jeg begynte å snakke til flua og ba den komme seg vekk. Som om den brydde seg om hva jeg ba den om. Og siden jeg hadde mer enn nok med å vifte vekk flua fra fjeset og håret, tråkket jeg en kvist opp og kjørte den inn i leggen. Utenom det så var det en fantastisk tur, men jeg må si at jeg hadde klart meg fint uten et åpent sår på leggen som svei resten av turen. Bilder ble det nå uansett.

Det var en veldig fin tur da. Jeg kan jo ikke klage på det. Flotte omgivelser og helt stille. Ja, jeg fikk til og med hilst på et ekorn, men det hadde det for travelt til å bli med på bilde. Så det får vi ta igjen en annen dag. Nå har jeg jo faktisk fått et par bilder av ekorn tidligere så det som mangler er jo egentlig å få filmet til youtube, men det kan bli litt vanskeligere. Ikke umulig da. Man må bare ha skikkelig god tålmodighet, være på vakt hele tiden og oppmerksom på små lyder fra trærne. Og selvfølgelig et litt bedre kamera sånn at jeg kan få zoomet inn litt. Om jeg bare hadde hatt masse penger til kamerautstyr og i tillegg tatt et kurs. For jeg har virkelig lyst til å lage super flotte videoer med god kvalitet, men det er jo veldig begrenset hva man får til med et mobilkamera. Selvom jeg er veldig fornøyd med bildekvaliteten.

Hvis du har lyst til å sjekke ut youtubevideoene jeg har lagd hittil så ligger linken til youtubekanalen min under her. Også laster jeg opp ny video hver fredag med en ny tur. Det vil også komme reisevideoer og annet innhold etterhvert. Jeg må bare jobbe litt mer med planlegging og finne inspirasjon, før jeg kan hive meg løs på noe nytt. Jeg må også vite om jeg skal laste det opp på en annen dag og eventuelt om det skal være hver uke eller bare nå og da. Ja, det er en del planlegging igjen før jeg kommer meg dit. Å lage turvideoer er litt lettere, hvertfall når jeg er så ny på youtube. Så ja, hvis du vil se mine videoer så ligger dem på linken under her. Abonner gjerne på kanalen min for å få med deg de kommende videoene. Fortsatt mange flotte turer som gjenstår i sommer og mot høsten.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

2 kommentarer
    1. Fine bilder. Det er viktig at man tar seg ut på tur. Gikk en tur i går som jeg aldri hadde vandret før. Det var nye stier for min del og en opplevelse jeg kan ta seinere hvis jeg vil. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg