Tur i lysløypa

På morgenen i dag hadde jeg så lyst til å gå en tur, så da gjorde jeg det. Samboeren min skulle uansett på trening så da kjørte han meg opp i skogen først. Der møtte jeg på ei skikkelig koselig dame som jeg stod og snakket litt med, før jeg gikk en lang tur. Planen var å gå til Spikertjern, men det ble ikke noe av. Jeg får heller ta den turen en annen dag og gå den veien jeg gikk tidligere i år. Nå ble det heller en tur i lysløypa. Noe som er litt rart å si fordi det heter jo det samme hjemme hos mamma. Der har det også blitt en del turer, men det var ikke der jeg gikk i dag.

Det ble jo noen bilder med mobilen, men jeg har jo enda flere på kameraet. Akkurat nå måtte jeg bare slappe av ute i hagen, men i løpet av dagen skal jeg vise dere bildene jeg tok med kameraet også. Jeg har også filmet masse, så nå har jeg jo 2 videoer som skal ut på youtube etterhvert. Om det fortsetter sånn så kommer jeg jo til å måtte poste 2 turvideoer i uken i stedenfor 1. Grunnen til at jeg holder meg til 1 video i uka er jo fordi jeg må ha ork til å holde på sånn hver uke, hele året. Derfor har jeg valgt å begynne med kun 1 video, men man vet jo aldri. Plutselig kommer det flere.

Gøy er det hvertfall. Når kroppen holder følge med det hodet vil så har jeg det som plommen i egget. Så da får vi bare håpe at kroppen snart er klar for en tur til Spikertjern for hodet er absolutt klar. Det er jo godt å holde kroppen i gang og komme seg i form.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg