Travelt i morgen

Det ble en bakedag i dag også. Noen ganger er det ekstra gøy å bake og det har det vært den siste uken. Kanskje ikke så rart etter 1 måned uten. Ikke rart jeg har fått helt bakedilla og kommet med mange nye idéer til masse godt. Noe jeg føler at det har blitt veldig lite av generelt er kaker, men nå kommer jo 17. Mai og da blir det baking. Vi kan jo ikke feire nasjonaldagen uten kake. Jeg må bare bli enig med meg selv om hvilken kake jeg skal bake. Det er jo så mange alternativer. Både bløtkake, ostekake og pavlova er gode alternativer.

Derfor vil jeg veldig gjerne høre hva du pleier å bake til 17. Mai. Også får jeg se hva jeg ender opp med til slutt. Uansett hadde det vært moro å lese hva som er på deres kakebord på 17. Mai.

Utenom baking så har det ikke skjedd stort. Samboeren min og jeg har sett på Lucifer og spist middag som vanlig. I tillegg har jeg fått vasket litt klær. Og det er egentlig hele dagen min.

I morgen derimot kommer det en ny dag. Det er mye som skjer på bloggen og jeg tenker også at jeg skal prøve å få bleket håret. For hvis jeg får bleket det en gang nå så kan det få hvile litt før jeg skal bleke det igjen og farge det i en ny farge. En farge som jeg faktisk ikke har prøvd ennå, så det blir veldig spennende. Jeg gleder meg til å se resultatet, men jeg har lyst til å gi håret litt tid til å komme seg mellom hver gang jeg gjør noe med det. Kanskje det ikke blir fult så ødelagt.

Så i morgen blir det altså mye jobb med bloggen. Med andre ord blir det mye bra innhold. I tillegg skal jeg få begynt på håret mitt. Så det blir nok en veldig bra dag i morgen. Kanskje jeg til og med tar en spadag med ansiktsmaske. En spadag nå og da er jo så avslappende og det har virkelig hjulpet meg. Jeg føler meg ikke like stresset og det er ikke så mye kaos i hodet. Noen ganger må man slappe helt av og bruke tiden på seg selv. En av fordelene med å ha hjemmekontor. Hvis jeg trenger en spadag så kan jeg gjøre det samtidig som jeg jobber eller mellom alt arbeidet. Uansett når det blir så kommer jeg til å ta en ansiktsmaske i morgen etter å ha farget håret. Det eneste som mangler er en hårmaske, men det har jeg desverre ikke… Ennå. Kanskje det er det håret mitt trenger, en hårmaske.

Noen forslag til en god hårmaske?

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg