Topp 10 sanger

Okay, da var det på tide å dele noen av mine favorittsanger for øyeblikket. Noen av sangene er fra forrige liste, men det er så lenge siden nå så uansett greit å få med syns nå jeg. Denne gangen blir det topp 10 liste. Jeg har ikke hørt så veldig mye på musikk i det siste, men når jeg har gjort det så har det vært disse sangene bl.a. Jeg håper dere liker dem. Og ja, jeg har en veldig blandet og rar musikksmak.

1. The band Perry – If I die young

2. Marilyn Manson – The dope show

3. Pink – Funhouse

4. Hammer king – kingdom of the Hammer King

5. Selena Gomez – Rare

6. Sabaton – The last stand

7. Ariana Grande – Thank U, Next

8. Doja Cat – Boss bitch

9. Dean Lewis – Be alright

10. Midland – Drinkin’ problem

Jeg har en veldig blandet musikksmak. Nå er jeg tross alt vokst opp med pappa sin countrymusikk og mamma sine dansebandplater. I tillegg til broren min som hørte på alt mulig rart. Han spilte til og med Barie girl av Aqua en gang jeg satt på med han i bilen. Jeg syns det er veldig fint å kunne høre på alt mulig av musikk og like det meste. Gammelt, nytt, jazz eller rock. Det er egentlig det samme for meg så lenge det låter bra. Jeg hører nok mest på rock og metal, men det hender jeg setter på danseband eller country. Begge musikksjangere betyr noe helt spesielt for meg og det ligger gode minner bak noen av sangene jeg spiller. Cat Stevens for eksempel minner meg om de lange, gode bilturen sammen med mamma. Det er gode minner og sangene hans gjør meg utrolig glad å høre på. Og hører jeg på country så tenker jeg på pappa. Noen ganger kunne jeg komme hjem til at han spilte orgel eller bare hadde musikken på full guffe. Da var han i veldig godt i humør. Han satt ofte å spilte orgel til musikken på stereoanlegget i stua. Da var det rene festen hjemme. Veldig gode minner som dukker opp når jeg hører på musikken de liker.

5 kommentarer
    1. Musikk er livet!! Ingenting får fram følelser som musikk <3
      Og ps: nr. 2 og 3 på lista di har jeg hørt mye på det siste halvåret selv – morsomt 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg