Topp 10 musikk

Når jeg skriver topp 10 så mener jeg så klart de sangene som jeg lytter mest til og ikke topp 10 generelt. Derfor kan det komme sanger du aldri har hørt om eller sanger som absolutt ikke er din smak, men jeg håper du syns dette kan være gøy å lese om allikevel. For når det kommer til musikk så liker ikke jeg å høre på det som er på topplistene eller som Spotify anbefaler på sine lister for året osv. Jeg har nok litt annerledes musikksmak enn de som hører på Selena Gomez, Ariana Grande og Billie Eilish. Nå sier jeg ikke at det er dårlig musikk for jeg har faktisk en del sanger på listen min som også er kjente artister, men det er ikke så mye av det på topplistene mine. Så la oss se hva Cathrine Ruth egentlig hører på.

  1. Munro- 7 Strings
  2. D- 7th rose
  3. An Cafe- Smile Ichiban II (Onna)
  4. Evanescence- Everybody’s Fool
  5. Third Realm- Diabolic Crush
  6. Tungsten- The Fairies Dance
  7. Lord Of The Lost- Drag Me To Hell
  8. AFI- Miss Murder
  9. BLACKPINK- DDU-DU DDU-DU
  10. The Band Perry- If I Die Young

Når det kommer til musikk så hører jeg på alt mulig. Det gjør meg ingenting å sitte og høre på VGlista, men det er ikke noe jeg selv setter på. Jeg har egentlig vært mer opptatt av japanske band og artister. I tillegg liker jeg hardrock og metal. Det er så klart noen unntak og det er bl.a nr. 10 på listen. Grunnen til at den står på listen har jeg jo fortalt før. Denne sangen ble spilt i begravelsen til mitt 13 år gamle tantebarn. Når jeg hører på den så får det meg til å tenke på henne. Alle de gode minnene kommer opp. Smilet hennes er like klart som solen. Jeg blir også dratt tilbake til denne grusomme dagen, men det er jo ikke så rart. Allikevel prøver jeg å få denne sangen til å bare gi meg gode minner når jeg tenker på Jennie.

Andre ting jeg også hører på og har hørt på i mange år nå er Green Day, Tokio Hotel og Marilyn Manson. Også country er på spillelisten min. Så det er ganske bredt hva jeg hører på. Det kommer an på humøret mitt, men jeg havner som regel på jrock eller metal fordi det får meg alltid i godt humør.

Har du hørt om noen av de jeg nevnte ovenfor? Hvem sanger liker du best å høre på? Fortell meg gjerne i kommentarfeltet hvilken sang som er din favoritt.

Følg bloggen på facebook HER hvis du ønsker mer av dette og mye annet spennende innhold.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg