Topp 10 musikk

Så jeg satt meg ned for å lytte til musikk, men så tenkte jeg Hvorfor ikke prøve å finne noen nye favoritter? Så jeg gjorde det og jeg fant faktisk ganske mange nye favoritter. Mange sanger jeg aldri har hørt før. Ja, til og med en helt ny sang som et av mine favioritt band har nylig kommet ut med. Så jeg tenkte jeg skulle dele disse sangene med dere. Sanger jeg aldri har hørt før nå nylig. For det er jo ganske mange band, artister og låter der ute. Det er umulig at folk har hørt alt. Derfor tok jeg bare å gikk inn på en av mine spillelister, gikk nederste der man kan finne nye låter og begynte å høre på helt nye sanger. Her er resultatet av det. En helt ny spilleliste med 9 nye sanger og 1 jeg har vokst opp med til slutt.

Tokio Hotel- White Lies
Halestrom- Bad Romance
Set it off, William Beckett- Wolf In Sheep’s Clothing
Icon For Hire- Venom
Corpse- E-girls Are Ruining My Life (Jake Munro har også kommet ut med cover for denne som du kan finne på youtube. Også en av mine favoritter.)
Black Veil Brides- Scarlet Cross
Raven Black- Carneval
Motionless In White- Another Life
Mister Misery- My Ghost
Paramore- Misery Business

Ja, her er altså månedens liste over musikk som jeg liker. Dette er ikke en topp 10 VG lista eller noe sånt. Nei, dette er musikk jeg liker og musikk som får meg i godt humør. Det kan hende at denne musikken absolutt ikke er noe for deg og det går helt greit. Vi er alle forskjellige og det er jo det som er så fint. Man trenger ikke være like og like den samme musikken, men jeg syns allikevel man skal være hyggelig og respektere at man ikke er like. For det er jo det som gjør hver enkelt person så unik og spesiell. Ikke la noen ta fra deg det. Hør på akkurat det du vil, lik det du vil, ha på det du vil. For du er perfekt akkurat slik du er.

Så la meg få høre hva dine favoritt band/sanger er for tiden. Hvilken sang går om igjen og om igjen på din spilleliste? Kommenter i kommentarfeltet nedfor så jeg kan få høre på dine favoritter. Her har White Lies stått på ganske mye og jeg tror samboeren min er ganske lei av den allerede. Bra han kan sette seg inn på kontoret så jeg kan spille den så mye jeg vil. Tokio Hotel har vært med meg siden ungdomsskolen så det har vært mange år. Jeg har sett utviklingen helt siden første sang (moonsoon) ble populær. Så ja, det har vært noen år med musikken dems og jeg håper det blir mange år fremover også for det som er så fint med å følge et band i mange år er å se dem forandrer seg. Utviklingen i musikken dems er ganske kult å få med seg. Man skulle ikke tro det var samme band!

Følg bloggen på facebook HER for mer spennende innhold på bloggen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg