Tog alene for første gang

Da var det søndag og det betyr jo at jeg skal dra til han og være der i noen dager. Nå gleder jeg meg utrolig masse til å se han igjen. Jeg har dusjet, pakket ferdig og har egentlig alt klart. Nå er det bare å vente på søstern som skal ta bussen med meg ned til togstasjonen så jeg kommer meg på riktig tog. Når man aldri har tatt tog alene før så er det jo litt skummelt. Det har ikke blitt så mye søvn i natt, men jeg føler meg egentlig klar for i dag allikevel.

Nå må bare håret mitt lufttørke så skal jeg få ordne det også. Heldigvis ikke mye som gjenstår nå. I mellomtiden skal jeg sitte å slappe av for energinivået mitt er ganske langt nede. Jeg har ikke orket å spise frokost heller. Jeg håper matlysten kommer tilbake når jeg kommer til han eller så vet jeg ikke hva som kan hjelpe. Jeg får trøste meg med at jeg fikk i meg to loffeskiver med roastbiff i natt. Mamma og Tante hadde tatt seg en tur til sverige i går. Da hadde Mamma fått kjøpt med mye godt. Også fikk jeg en snusboks av Tante. Man kan si hun var en reddende engel når natta ikke var helt god. Også kommer den godt med på toget i dag.

Ellers så går det nå greit med meg. Jeg tror dette kommer til å bli noen veldig flotte dager. Men nå skal jeg slappe av litt før jeg skal ordne meg videre.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg