Ting kan bare bli bedre

Denne dagen begynte virkelig ikke bra, men så løsnet det litt nå utpå dagen. Jeg var faktisk helt sikker på at jeg ikke kom til å blogge, men bare sove hele dagen. Heldigvis ble det ikke sånn og jeg er nå tilbake med et nytt innlegg til dere. Jeg føler meg mye bedre nå enn dag jeg stod opp, men det er jo ikke så rart for jeg var skikkelig dårlig. Så jeg ble faktisk liggende ganske lenge i dag, men etter en stund så var det noe som skjedde. Jeg fikk faktisk tilbake energien og endelig fikk jeg lagt sammen de klærne som hang på tørkestativet. Endelig er det ute av veien. Tørkestativet er lagt sammen og satt på plass, klærne har kommet i skuffene sine og jeg er veldig fornøyd.

Noe som var veldig kjipt var at jeg ikke fikk lagt bladene i press i går så noen av dem var jo ødelagte i dag. Heldigvis fikk jeg de inn i en bok (de som ikke hadde blitt ødelagt) så jeg har jo noen. Jeg får se om jeg finner noen nye blader fra dette treet, en dag jeg føler meg bedre. For jeg likte de mørke rød/lilla bladene veldig godt. Hadde jeg bare klart å få dem inni en bok i går så hadde de overlevd. jaja, sånt skjer (hvertfall meg). Forhåpentligvis finner jeg noen flere slike blader i samme størrelse. Får krysse fingrene for det.

Resten av dagen i dag tenkte jeg å ta det litt rolig. Mulig jeg får ryddet bordet, men jeg kjenner at jeg trenger en litt rolig dag i dag så jeg skal ikke pushe kroppen min noe mer i dag. Det holdt med å legge sammen tøyet. Derfor tenkte jeg at det blir en liten pause nå også får jeg se hva resten av dagen bringer. I dag må jeg ta det litt som det kommer fordi det har vært en ganske røff morgen. Jeg har ikke lyst til å bli like dårlig igjen, men hvem vil vel være dårlig. Det er jo noe som bare kommer. Uansett vil jeg gjøre alt jeg kan for å slippe det. Så nå blir det å slappe av, drikke mye vann og gjøre minst mulig frem til kroppen min har fått roet seg litt ned.

I morgen kommer maten jeg har bestilt fra MENY så da må jeg jo prøve å ha energi til det også. Det tar jo en del krefter å pakke ut alle varene. Jeg vet ikke med dere, men jeg liker å gjøre dette selv. Da vet jeg at de kommer på riktig sted og det er system i tingene. Ja, jeg er veldig glad i å ha et system og organisere ting. Nå som jeg har mye mer lagringsplass har det også vært lettere å holde det ryddig og finne et bra system på ting. For er det en ting som tapper veldig mye energi så er det rot. Særlig når jeg må se på det hver dag, hele dagen. Derfor gjør jeg så godt jeg kan og rydder når jeg orker. Forhåpentligvis kommer jeg i mål en gang. Ja, det er MYE bedre her, men det er fortsatt så mye igjen å finne en plass til. Jeg håper bare jeg er helt i mål til jul for da er det jo andre ting som står på planen.

Men nå skal jeg hvertfall ta det helt rolig og prøve å lade batteriene. Også får alt annet være problemer for en annen dag. Hvis jeg skal tenke på alt som skal gjøres og bli skuffet for alt jeg ikke får gjort så blir livet ganske kjipt å leve. For når man ikke har en fungerende kropp så er det ikke alltid lett å finne ork til alle oppgavene som må gjøres. Derfor tenker jeg alt som er gjort er kjempe bra. Jeg tenker ikke på det som må gjøre, men jeg kan sette opp en plan på hva jeg ønsker å få til den dagen. Klarer jeg ikke det så er det greit. Av og til går det ikke som man planla. Jeg kan ikke begynne å føle meg kjip av den grunn. Det er nok elendigheter i verden om man ikke skal lage flere for seg selv!

Følg gjerne bloggen på Facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg