Ting jeg liker

Jeg tenkte jeg kunne lage noen punkter med hva jeg liker. Liker å gjøre, spise osv. Det er jo mye man kan like og være glad for her i livet. Det er viktig å sette pris på alle de små tingene som gir glede. Faktisk er det mer positivt enn negativt hvis man bare velger å bry seg om alle de små øyeblikkene i livet. Så her er en liten liste over til som gjør meg glad og som jeg liker.

  1. Sitte på stranda eller ved havet og høre bølgene slå mot land. Det er en så behagelig lyd. Jeg skulle gjort hva som helst for å bo ved havet og kunne høre bølgene hver dag. Sitte ved vannkanten med en bok og bare nyte naturens lyder, uten noen andre lyder rundt meg. Ingen mennesker, bare meg og havet. Å bare sitte og høre lyden av vannet roer meg ned. Da glemmer jeg alt annet og kan senke skuldrene. Utrolig hvor mye naturen kan hjelpe oss å slappe av i kropp og sinn hvis vi bare lar den.
  2. . Nacho og guakomole er det beste som finnes. Jeg har fått skikkelig dilla på det. Faktisk vil jeg heller ha det til helgesnacks enn sjokolade. Endelig har jeg funnet noe jeg virkelig liker og som faktisk er litt sunnere enn sjokolade. Også er det jo så utrolig enkelt å lage guakomole selv. Alt man trenger er avokado, krydder og lime. Jeg kjøper ALDRI ferdig guakomole når det er så enkelt å lage selv. Pluss at jeg stoler ikke på ferdiglagd. Man vet aldri hva som er oppi. Lager jeg den selv så får jeg også nøyaktig den smaken jeg ønsker.

  1. Kreative ting som å male, tegne, spraypaint osv. syns jeg er veldig gøy. Desverre er det ikke så mye kroppen min orker så jeg pleier alltid å bruke hobbyene mine til å få tiden til å gå på vinteren. Om sommeren har jeg jo en hel verden å utforske. Så jeg har alltid brukt tiden på vintern til å gjøre kreative ting. Scrapbooking f.eks er jeg veldig glad i å gjøre om vintern. Jeg holder kroppen i gang  men jeg sliter meg ikke helt ut. Selvom jeg ikke klarer å lage så mye før jeg er sliten så har jeg det i det minste gøy.
  2. Treningstights er bare det beste å gå i. De er så behagelige å gå i så jeg bruker dem hjemme selvom jeg ikke skal trene. De er så mye bedre enn joggebukser. Jeg kan ikke tro at jeg ikke har brukt treningstightser oftere før. Også ser man jo mye bedre ut i tights enn i joggebukser. Så hvis jeg vil ta meg en tur ut så har jeg jo som regel på meg riktig klær. Nå som det er vær for det så er treningstights et must.
  3. Plantene i seg selv er veldig fine og jeg syns det er så koselig å ha så mange fine planter her hjemme, men det jeg liker aller best ved å ha grønnsaksplantene er å kunne dele bilder med dere. Det å kunne dele utviklingen og at frø spirer osv. syns jeg er utrolig gøy. Jeg får holde på med planter, men også dele alt med dere. Det syns jeg er skikkelig koselig. Sitte på en fredag og blogge om plantene, hvordan det går, hva som har endret seg osv.

Ja, det var altså 5 ting jeg liker. Det er MYE mer der det kommer fra. Jeg har veldig mye å være glad for, men akkurat nå stopper det der. Kanskje det kommer flere punkter en annen gang.

Noen av disse du blir glad av eller liker? Hva får deg i godt humør?

Vil du ikke gå glipp av innleggene på bloggen min kan du følge bloggen på facebook HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg