Ting jeg ikke liker at mennesker gjør

Det er noen (eller mange) ting jeg ikke liker. Noen ting gjør meg faktisk skikkelig sint. Som regel er det mennesker som gjør meg irritert, skuffa, sint osv. fordi det er så mange mennesker der ute som liker å lage kvalme og gjøre slemme eller dumme ting. Så i dette innlegget skal vi ta for oss alle ting mennesker gjør som jeg ikke liker. Så la oss komme i gang.

1. Hundeeiere er det som gjør meg mest irritert fordi alle er ikke like snille med hundene sine. Når jeg ser en hundeeier som røsker i båndet for å få med seg den stakkars hunden som må tisse eller er nygjerrig på omgivelsene så blir jeg forbanna. Tenk deg hvis noen hadde gjort det på deg. Nakken til den stakkars hunden får det ikke bra om man skal drive å røske med seg hunden hele tiden. Lær heller hunden å hør på deg sånn at du kan rope på den. Ha gjerne en liten godteri i lomma sånn at du får hunden med deg. Det aller viktigste: ta deg god tid til å gå tur med hunden. Det var du som skaffet deg hund og da får du jaggu ta godt vare på den også! Til deg som drar med deg hunden når den stopper for å lukte: SKAM DEG!! Jeg syns synd på hunden din!

2. Brukte snus og røykstomper som blir kastet overalt. Skjerp dere! Det er et lokk på snusboksen av en grunn og du kan faktisk putte røykstompen i røykpakka til du finner en søppelkasse. Jeg har alltid kastet både røykstomper og brukt snus i søpla der det har vært mulig. Jeg putter heller en brukt snus i sidelomma på veska enn å kaste den på bakken eller legge den fra meg på benken. Dyr kan faktisk få i se dette og det er ikke noe jeg ønsker å være grunnen til. Heldigvis har jeg sluttet med både røyk og snus for godt så jeg har ikke det ansvaret lengre, men hver så snill å slutt og være så lat! Kast sånt i søpla.

3. Folk som sniker i køen. beklager, men jeg har dårlig tid og jeg skal bare ha denne så du kan vente. Det er ikke greit! Stå i kø og vent på din tur. Kanskje neste gang planlegger du litt bedre tid.

4. Baksnakking. Det gjør meg rett og slett kvalm. Jeg har hørt jenter som har snakka dritt om venninnene sine og når de kommer bort til dem så er dem plutselig bestevenner. Går det an å bli mer falsk? Dette skjer så ofte og det er jo veldig kjipt for den personen som ikke vet noe om dette og tror at venninne hennes er så søte og gode. Derfor gidder ikke jeg å ha mange venninner fordi det er så mye fake der ute at det gjør meg kvalm. At folk gidder å bruke tiden sin på sånn oppførsel. Føler du deg bedre av å være ei bitch? Jeg tviler!

5. Utroskap. Apropos gå bak ryggen til folk. Når folk er utro så tror de at de er så kule. Jeg har en enkel beskjed til dere patetiske mennesker som går bak ryggen til kjæresten din: slå opp med den personen du er sammen med fordi den personen fortjener så mye bedre enn deg! Det er bedre å bli dumpa enn at noen går bak ryggen din. Tro meg, jeg vet!

Og det var alt for denne gang. Nå har jeg lyst til å høre hva du syns om disse punktene. Er du enig? Hva er det du ikke liker som mange mennesker gjør?

Følg gjerne bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg