Timene fløy avsted

Så var det den vanskelige biten som jeg sliter med hver eneste kveld. Det å faktisk komme seg i seng og få litt søvn. Jeg skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig å gå og legge seg, men tydeligvis er det et ganske stort problem når klokka har blitt 04:00 og jeg snart kan se soloppgangen. De rutinene blir fort ødelagt når jeg i det ene øyeblikket ser på klokka og den er 20:30, så i det andre øyeblikket er den 04:00. Hvor ble av de timene da? Åja! Stemmer!

Jeg begynte å se på den nye serien jeg begynte på for et par dager siden. Den ene episoden etter den andre. Og på 2 kvelder/netter har jeg snart sett begge sesongene. Etter at jeg endelig hadde fått satt denne serien på pause så finner hodet mitt ut at det vil lage roping inni hodet mitt. Ikke at jeg hører stemmer, men det er som om tankene mine skrur volumet på full guffe (Dette kommer når jeg er kjempe trøtt og helt utslitt, men det skjer heldigvis ikke ofte). Det er da jeg finner ut at jeg skal sette på musikk og sette meg ned å jobbe. Og her er vi flere timer senere, endelig klar for å sove.

Det betyr jo at jeg ikke vil klare å komme meg tidlig opp for å skrive et blogginnlegg på morgenen. Så da tenkte jeg at jeg likså godt kunne skrive litt nå. Ja, jeg er sliten, men jeg vet også at hvis jeg ikke skriver dette innlegget så vil jeg våkne i morgen og ikke være uthvilt.

Derfor bestemte jeg meg for å fortelle litt om planene i morgen. Vel, det blir jo egentlig i dag. Det er jo teknisk sett morgen. Så planene for dagen er som vanlig å få tatt plantebildene og få vannet plantene som trenger det. Og siden jeg har fått gjort veldig mye jobb i natt så kan jeg faktisk ta det litt med ro i dag. Kanskje jeg skal lese en bok eller finne frem noe hobbyting. Vi får vel se hvordan formen min er etter å ha sovet litt.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg