Timene bare fløy forbi

Denne natten har det blitt både film  serie og youtubevideoer. Det mest spennende må være serien jeg har begynt å se. Mer om den til helgen, men jeg ble helt oppslukt av serien at timene bare fløy forbi. Plutselig var klokken 11:00 og jeg har ennå ikke sovet. Verst av alt er at jeg ikke engang har vært trøtt. Så jeg fant ut at det var på tide å sette serien på pause og prøve å få seg litt søvn. Og akkurat når jeg har slått av tven så kjenner jeg at det kanskje kan være lurt å finne sengen, men først ville jeg ta en liten tur innom her. For det har vært en skikkelig fin natt med mye koselig å se på. I tillegg har jeg jobbet en del.

Så nå tenkte jeg å fortelle dere hva jeg har planlagt for resten av dagen. Det vil si etter at jeg har sovet i noen timer. For jeg har virkelig lyst til å bake, men oppskriften vil ikke komme ut før på lørdag. Jeg tenkte det kunne være mye bedre og ryddigere hvis alle oppskriftene til kaker og sånt kom ut på samme dag hver uke. Så vet folk når de vil sjekke bloggen. Eller så har jeg jo en facebookgruppe til bloggen der jeg poster link til alle innleggene. Uansett er det jo mye bedre når man har en ryddig blogg.

I tillegg til bakingen så vil jeg gå ryddet litt. Vi får se hvor langt jeg komme i løpet av dagen/kvelden. Også kan jeg jo avslutte kvelden med denne serien jeg driver å ser på nå og jobbe litt med bloggen inni mellom. Så har jeg en plan for hele dagen, men først og fremst må jeg få meg litt søvn. Jeg kjenner at øynene så vidt klarer å holde seg oppe så da er det på tide for meg å si god natt, men for dere andre er det god morgen. Håper alle dere flotte mennesker får en flott dag.

Følg bloggen på faceboook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg