Tim Burton film

Denne helgen har jeg spist godteri og drukket brus. Jeg kjenner nå at det likte ikke kroppen. Det verker i leddene og det betyr at jeg må slenge meg ned foran TVen og slappe av resten av kvelden. Så jeg tenkte jeg skulle se på en film på Netflix. Det var ikke akkurat vanskelig å velge. Den filmen jeg skal se nå heter Sleepy Hollow. Hovedpersonen spilles av Johnny Depp og er selvsagt en av mine absolutt favoritt halloween filmer. Selvom kroppen verker så skal jeg hvertfall kose meg med denne filmen. Filmen er fra 1999 og er selvfølgelig regissert av Tim Burton. I mine øyne har han de alle beste halloween filmene. Om du er som meg og liker Tim Burton sine filmer så er dette absolutt en film å se nå som det nærmer seg halloween. Eller kanskje du venter til slutten av oktober med å se den. Uansett er dette en film å anbefale.

Jeg har så utrolig mange filmer på denne halloween listen min at jeg bare må se de igjennom hele oktober. Det er en film jeg allerede har sett, men ikke fortalt om. Jeg tenkte jeg skulle ta det sammen med en annen  film og nå som jeg har skrivd om Sleepy Hollow så kan jeg jo snike inn en film til i dette innlegget. For et par dager siden så jeg nemlig Coco. Dette er en ganske ny Disney film som handler om det å feire de døde. Har du ikke sett den så er det en film som kan anbefale. Det vil si hvis du liker Disney animasjon da. Kanskje du har noen barn eller barnebarn du kan se den med. Uansett er det en veldig fin film og sangene er også veldig flotte.

Nå kjenner jeg at kroppen min ikke har lyst til å samarbeide så mye mer. Derfor blir det å legge meg tilbake og se på film. En Tim Burton film med Johnny Depp. Det kan jo ikke bli bedre enn det! Godteriet er pakket bort og det kommer det nok til å være i hvertfall 1 uke, forhåpentligvis 2 for nå begynner jeg snart å bli sprø her. Også vil jeg ikke bruke Zpikes nå som det er kveld (ikke med mindre det blir verre). Så da er det bare å konsentrere seg om filmen og håpe at det er nok.

Hvilke filmer skal du se i oktober eller på halloween?

Følg gjerne bloggen på Facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg