Tilbake til kjøkkenet

Som regel kommer det en oppskrift her på bloggen om morgenen, men siden jeg har vært borte i helgen så måtte jeg bake i dag. Så oppskriften kommer, men den kommer litt senere i dag. Bare sånn at dere vet det. Jeg er allerede i full sving med å bake og denne oppskriften gleder jeg meg skikkelig til å dele med dere. Dette har jeg faktisk aldri sett før, så det blir utrolig spennende å teste ut. Alltid gøy når man kommer over noen helt nye oppskrifter.

Ja, det blir altså dagen i dag. Jeg skal prøve å bake litt mer, men jeg får se hvor mye kroppen min orker å holde på. I verstefall kan jeg jo bare bake litt hver dag denne uken. En ting er hvertfall sikkert og det er at jeg ikke skal ha flere sånne skuffelser og mangler på bloggen som jeg hadde i helgen. Det var utrolig kjipt å ikke ha en oppskrift ute på fredag og i tillegg ble det forsinkelse i dag. Dette syns jo jeg er veldig kjipt. Så det skal ikke gjenta seg.

Derfor er altså fokuset mitt på baking sånn at jeg kan gi dere mange gode oppskrifter fremover. Og som sagt vil det komme en oppskrift i løpet av dagen. Den må bare bli ferdig først. Jeg vet ikke om det blir noe særlig mer baking etter dette, men da har jeg hvertfall dagens oppskrift ute i løpet av dagen. Forhåpentligvis er den ute til kl.12:00.

Også får vi bare håpe at denne uken blir ekstra bra og kan gjøre opp for en skikkelig dårlig uke som har vært (sånn i forhold til bloggen). Heretter skal jeg hvertfall planlegge en god stund i forveien og ha alt klart hvis noe skulle dukke opp. For jeg får jo skikkelig dårlig samvittighet av at det går dårlig på bloggen. Så da må jeg komme meg tilbake til det systemet som faktisk fungerte ganske bra en god stund. Alt handler om å planlegge. Så hvis det ikke blir noe særlig mer baking i dag så kan jeg hvertfall jobbe med bloggen. Ja, vi får vel bare se hva dagen bringer.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg