Tilbake i Nyköping

Jeg har tatt en tur til Sverige for å være med dama mi. Og i går tok vi oss en skikkelig flott gåtur til byen. Vi gikk langs vannet og igjennom en helt nydelig natursti. Naturen er jo utrolig vakker og særlig på bilder. Så selvfølgelig måtte jeg ta masse bilder når vi gikk til byen.

Også hadde vi jo et skikkelig vakkert vær. Jeg elsker hvordan skyene virkelig kommer frem på den blå himmelen. Og med det grønne gresset som lyser når solen treffer det. Altså det er jo så utrolig vakkert.

På vei til byen møtte vi også på noen veldig søte ender. De lå og sov på ei brygge.

Jeg måtte bare bort og ta et bilde av dem. De var ikke veldig glad i det. Så når de reiste seg opp, stoppet jeg. For jeg ville ikke forstyrre dem. Men de er så nusselige. Skulle ønske jeg kunne gått bort og klappet dem eller sittet med dem rundt meg og matet dem.

Når vi kom frem til havnen så ble det iskrem. Det var veldig koselig, men den bringebærsorbeten var desverre ikke noe for meg. Mangosorbeten derimot var utrolig god.

Etter iskrem på havnen så gikk vi videre inn til byen. Det ble en del gåing, for å si det sånn. Men det var veldig fint å gå rundt i byen og få sett mer av Nyköping. Så la meg få ta dere med på et lite bildedryss fra turen i byen med jenta mi.

Og det var gårsdagens tur til Nyköping sentrum og havnen. En solfylt, lang gåtur.

Når vi kom hjem igjen så ble det en tur til systembolaget for å handle litt, både for meg og for dama mi. Greit å få med seg litt fra polet når man er i Sverige, er det ikke det?

2 kommentarer
    1. For en vakker by du er i. Mye historie og ,mangt man kan oppleve der. Må sjekke byen nærmere via google når jeg får tid. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg