Tikk-takk-tikk-takk

Ja, da var dagen kommet. Nydusja, ferdig pakket og supergira! Det er ikke lenge siden jeg var der, men det føles ut som en evighet. Jeg har savnet han utrolig masse disse dagene så det skal bli godt å møte han igjen i dag. Jeg har bare et par timer på kurset i dag og så blir det fri frem til mandag igjen. Det er jo godt å komme i gang med noe og kurset er et skritt videre i riktig retning.

Nå skal jeg bare fikse noen småting og så skal jeg dra med meg en diger bag til kurset. Jeg gidder jo ikke dra hjem igjen å hente den når toget går nesten rett utenfor kurset.

Om bare noen timer så er vi sammen igjen.

Du vet han betyr mye for deg når du legger av penger til å møte han i stedenfor å kjøpe snus når du har brukt snus i flere år. 1 snusboks som er halvtom og jeg får mest sannsynlig ikke mer før skjærtorsdag, men det er verdt det! Jeg har tatt pauser før så hvorfor skal det ikke gå nå? Det er uansett ikke bra for meg…

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg