Tidlig morgen i dag

I går fikk jeg faktisk sove ganske tidlig for en gang skyld. Det betyr jo også at jeg kommer i gang med dagen mye tidligere. Jeg prøvde å sove litt til etter at samboeren min dro på jobb, men det klarte jeg ikke. Plutselig var jeg i gang med å brette klesvask og henge opp den samboeren min satt på i går kveld. Jeg har også fått satt på en ny vask og ryddet alle beltene mine ned i skuffen på kommoden. Jeg tror nok jeg kommer til å ta meg en liten pause på senga om ikke så alt for lenge. Kroppen min skjelver av utmattelse så kanskje greit å lytte til den. Vel, jeg har hvertfall kommet i gang her hjemme og det er jo bedre enn ikke noe.

I tillegg til klesvask så er jeg på dag 2 med å kun drikke vann. Desverre har jeg ikke noe matlyst og jeg er småkval så det har ikke blitt noe frokost enda. Det irriterer meg litt at jeg ikke får i meg noe mat på morgenen. Nå har jeg aldri vært noe frokostmenneske, men jeg har alltid klart å fått i meg noe.

*gjesp*

Nei, jeg tror kanskje jeg må prøve å sove litt igjen. Jeg tror jeg nettopp brukte opp de få kreftene jeg hadde samlet opp i natt. Det skal vist ikke så mye til. Kanskje dette blir en litt rolig dag allikevel. Selvom jeg hadde planer om å ta oppvask og finn pakke, mens samboeren vår på jobb. Kanskje best å ikke slite seg helt ut. Det kommer tross alt en dag i morgen også. I dag får jeg heller se på en film eller noe så kan jeg gjøre litt hver dag. Alt som er gjort er jo bra. Bedre å tenke på det enn alt som må gjøres. Da tror jeg at jeg blir sprø. Har man et eget sted så er det alltid 100 ting som må gjøres hele tiden. Det går hvertfall ikke noe sted så da tror jeg at jeg tar meg en liten blund på den nye senga.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg