Tidlig kvelden

Ja, da har jeg faktisk klart å være våken til kvelden. Nå er det bare å se om jeg får sove til en grei tid i kveld. Jeg er hvertfall utrolig trøtt etter å ha vært ute på tur, lagd middag og sett flere filmer i dag. Det eneste som gjenstår nå er å se om jeg klarer å holde døgnrytmen på plass. Så det blir jo veldig spennende.

Dagen i dag har jo vært ganske tøff. Noen dager er bare sånn, men det betyr jo ikke at man skal la det være sånn og føle seg elendig. Nei, det er da det er viktigst å kjempe for å finne det positive i dagen. Så det var nøyaktig det jeg gjorde. Turen ut hjalp veldig mye. Bare det å høre fuglene synge og se snøen dale ned gjorde dagen litt bedre. Også har jeg klart å distrahere meg bort fra alle tankene og følelsen jeg kjente på før i dag. Så alt i alt har dette vært en helt ok dag fordi jeg kjempet imot alt det negative.

Nå kjenner jeg at kroppen er utslitt, øynene svir og jeg skal snart finne senga. For en gang skyld er det syv på kvelden og ikke syv på morgenen som jeg er trøtt. Det føles faktisk utrolig godt å være trøtt nå. Også får vi håpe at jeg får sove igjennom natten i stedenfor å sitte våken alene.

I morgen tenker jeg å ta det litt rolig fordi jeg slet veldig med korsryggen i dag. Greit å ikke gjøre det verre enn det alt er, men jeg skal hvertfall prøve å gå blogget litt i morgen. Forhåpentligvis sovner jeg ikke midt på dagen slik jeg har gjort. Krysser fingrene for at ting faktisk er tilbake til litt mer normalt nå.

Da er det vel bare for meg å si god natt.

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg