Tidlig kvelden

Jeg har fått unna en del ting i dag og er egentlig veldig fornøyd med dagens innsats. Desverre har jeg fått ganske lite søvn så jeg kjenner at det blir tidlig kvelden her. Faktisk fikk jeg ikke sove før kl.04:00 på morgenen i dag og jeg våknet kl.08:00 og fikk sove i et par time til etter det. Så ja, jeg kjenner at det er på tide å finne senga.

I morgen håper jeg på en minst like bra dag sånn at jeg kan få gjort litt da også. Det er hvertfall planen. Om det blir noen av juleprosjektene mine eller husarbeid vet jeg ikke enda. Jeg må nesten se på formen i morgen. Så jeg krysser fingrene og håper at jeg får en god natt søvn nå og er klar for morgendagen.

Det har vært en veldig fin dag i dag. Jeg og samboeren har brukt ovnen for første gang siden vi flyttet hit. Det var så koselig å sitte ved peisen og kjenne varmen. Eneste kjipe er at peisen er i gangen og ikke i stua, men man kan jo fortsatt ha en hyggelig foran peisen uansett hvor den står. Så vi satt der og pratet sammen. Også fikk vi brent noe papp i tillegg. Det begynte å bli så mye papp så jeg har brukt en del tid til å skjære pappesker i små biter. Veldig slitsomt, men det var absolutt verdt det. Og da er det bare aske igjen som tar mye mindre plass i søpla.

I tillegg har jeg dusjet og jeg fortalte jo tidligere i dag at jeg har fått pakket inn årets julegaver. Så jeg har faktisk gjort en del selvom jeg ikke har så veldig mye energi og kroppen ikke er helt frisk ennå. Det er godt å endelig ha fylt hverdagen med noe igjen og ikke bare ligge og ikke klare noe. Så nå krysser jeg fingrene og håper at morgendagen blir minst like bra, me  først litt søvn. God natt!

Facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg