Tidlig kvelden

Jeg har vært utslitt store deler av dagen så jeg tenkte det var på tide å ta kvelden nå. Bedre å gå og legge seg tidlig nå også kan jeg få mer ut av morgendagen. I morgen er jeg forhåpentligvis uthvilt og full av energi. Det er jeg ikke nå. Kroppen verker og hodet begynner å bli så sliten at det gjør små vondt. Jeg har heller ikke noe energi igjen så det å sitte og se på film eller youtube frister ikke. Det eneste som frister nå er å få en god natt søvn. Så det er hva jeg skal gjøre nå.

Det var litt synd at jeg verken har orket å male eller å se på film i dag. Nå er det jo ikke lenge før oktober er forbi og da er det jo slutt på spooky ting. Vel, med mindre man er som meg og vil ha spooky ting hele året. Jeg syns oktober har gått veldig fort og jeg har ikke fått gjort alt jeg hadde planlagt engang. For egentlig hadde jeg store planer om å lage mat og kaker som var spooky og perfekt for halloween. Det gikk jo ikke akkurat etter planen. Kanskje jeg bare må vente til neste år med alle de gode idéene. For jeg syns det er veldig kjipt å komme med mange idéer til sånt også har jeg ikke noen bilder å vise. Så det er mulig jeg bare venter til neste år med slikt.

Oktober er jo ikke over ennå. Vi har jo fortsatt den beste delen igjen, som er halloween. Da skal jeg og samboeren min være hjemme, men det betyr jo ikke at vi ikke kan ha en flott halloween. Planen er å se et par filmer sammen, noe jeg gleder meg utrolig mye til. Det blir så koselig å sitte ned med en film. Vi har faktisk ikke gjort det på en stund, men jeg håper det blir oftere. Særlig når julen kommer og jeg hvertfall har veldig mange filmer jeg har lyst til å se, men først kommer halloween.

Før noe som helst så skal jeg hvertfall sove litt. Så da blogges vi mer i morgen når tingene fra Kolonial kommer.

Bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg