Tidlig bursdagsgave

Nå som oppvasken er tatt og middagen er lagd så tenkte jeg at jeg skulle vise dere hva jeg fikk til bursdagsgave av venninna mi. Jeg har ikke bursdag før 20. november, men det er vanskelig å vite når vi sees igjen så hun gav meg den nå. Det var så utrolig koselig og jeg alt ved gaven hun gav meg. Bare vent så skal dere få se. Dessverre glemte jeg helt å ta bilde av det når det var pakket inn, men dette kommer uansett til å bli moro å se. Jeg har tatt mange bilder for denne gaven inneholdt ikke bare èn ting. Neida, hun hadde kjøpte flere ting og det var veldig gøy å gå igjennom gaven i går. Alle tingene passet perfekt til meg. Så la oss gå igjennom gaven sammen.

Det hele begynte med en boks som var pakket inn. Selve boksen var jo nydelig i seg selv. Denne kan jeg jo bruke til å oppbevare blomstene og bladene jeg har presset. Den har jo blomster på seg så den passer jo perfekt til det. Også er den jo helt nydelig som pynt. Sånne bokser kan man jo aldri få nok av og jeg elsker at motivene er så flotte også. Det er ikke bare en ensfarget boks.

Det var boksen, men det var jo mye inni boksen også så la oss se hva hun hadde puttet i boksen. Her er det veldig mye spennende, fint og koselig. Jeg ble så utrolig glad da jeg pakket ut alt sammen. Det var så mye fint og alt var perfekt til meg. Hun kjenner meg virkelig!

Her ble det masse bilder, men jeg skal forklare alt som var inni boksen. Først kan jeg jo starte med produktene fra Lush. Der fikk jeg en skrubb som luktet helt fantstisk (Mimosa og sjasmin). Den gleder jeg meg virkelig til å bruke neste gang jeg skal dusje. Også fikk jeg en leppeskrubb med lukt av Cherry. Som regel liker jeg ikke den lukten, men fy søren den luktet godt! Så da blir det skikkelig spadag på meg neste gang jeg skal dusje. Til slutt fikk jeg en parfyme (fast konsistens) som jeg ikke helt fikk lukten av. Den var veldig mild og etter å ha luktet på de andre så var nesen min helt ubrukelig. Det lille jeg luktet var jo bra, men det var en veldig mild duft. Jeg må si jeg er veldig spent på å bruke den. En parfyme man må smøre på seg høres jo veldig spennende ut. Faktisk har jeg aldri hørt om noe sånt før, men jeg har heller aldri sett meg så mye rundt på Lush fordi jeg får problemer med alle luktene. Det dufter herlig, men det blir for mye.

Fra Lush til nøkkelringer. Jeg fikk 3 forskjellige nøkkelringer og 2 av dem er bamsene. Den ene er tannlaus fra filmen Dragetrenern. Han er jo bare så skjønn! Jeg elsket denne gaven og den gikk rett på sekken min i dag. Den andre bamsen er en dinosaur som lukter helt fantastisk. Ja, jeg har en dinosaur som lukter godt og nå henger den på veksa mi. Til slutt fikk jeg en nøkkelring med min forbokstav og et halvt hjerte. En sånn BFF nøkkelring. Den har jeg satt på nøkkelknipet mitt (selvfølgelig). Så alle sammen har fått hver sin ting å henge på.

De siste tingene er en Harry Potter pin, bokmerke med enhjørning, Hello Kitty solbriller, en notatbok, Harry Potter handlenett og emoij klistremerker. Så mye fint som var i denne gaven. Jeg ble så glad og jeg gleder meg til å bruke tingene. Solbrillene var jo utrolig kule. Jeg digger jo alt som er Hello Kitty, men det er litt vel rosa etter min smak så det å få mørke solbriller i den stilen var jo helt perfekt! Og når det kommer til notatboka så vet jeg nøyaktig hva jeg skal bruke den til. Det blir selvfølgelig en bok jeg kan skrive ned oppskrifter jeg liker. For det er noe jeg virkelig har manglet. Den er liten så den vil heller ikke ta så mye plass. Jeg må bare passe på sånn at den ikke blir liggende et sted der den kan bli skitten. Og bokmerket var helt fantastisk. Den er med magnet så hvis jeg skal lese på toget eller noe slikt så kan jeg bruke denne. Jeg vil så klart bruke den jeg fikk av tantebarnet mitt, men den kan fort skli ut av boka og den har jeg ikke lyst til å miste. Så dette blir nok en perfekt ting å ha med på tur. Også handlenettet da! Jeg elsker jo Harry Potter relaterte ting så jeg kommer nok til å sette pinen på handlenettet. Det blir bra. For det handlenettet er noe av det kuleste jeg har sett!

Som om ikke det var nok så hadde hun med seg en pakke til. Ja, det var virkelig en stor og helt fantastisk bursdagsgave(r) som jeg er utrolig glad for. Her er den siste tingen som hun gav meg.

Et lerret!! Det beste jeg kan få er lerret og dette var så utrolig kul form på. Jeg elsker det. Jeg fikk jo mange idèer til hva jeg kan male på dette lerretet, men hvilke av de idèene som faktisk havner på lerretet får vi vente og se. Det er jo et utrolig kult lerret. Den formen er jo så kul og man kan gjøre så mye med det. Dette skal definitivt opp på veggen så fort jeg er ferdig med å male det (og det har tørket). Når det blir vet jeg ikke ennå, men jeg håper det blir snart. problemet er bare det at jeg må ha mer svart og hvitmaling før jeg kan male noe mer. Det går fort unna når man maler mye, men denne gangen har jeg hvertfall kjøpt store nok flasker.

Det var hvertfall det jeg fikk i gave av min fantastiske venninne. En superstor takk og en god klem til henne for alle de flotte tingene. Alt var helt perfekt! Det er utrolig fint å se når en venn virkelig vet hva man liker, lytter til det man sier og klarer å treffe så utrolig bra. Jeg føler meg veldig heldig som har ei så god venninne og som har fått alt dette til bursdagen min. Dette var virkelig over all forventning. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si annet enn at jeg elsket det!

Følg gjerne bloggen på Facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg