Tenker tilbake på Mallorca

Nå har jeg nettopp kommet ut av dusjen og første gang på lenge var det virkelig godt å komme seg i dusjen. Som regel er det bare slitsomt, men ikke i dag. Det er virkelig bare en setning som går oppi hodet mitt nå og det er at denne kroppen jeg har vært så heldig å bli født med GIR IKKE MENING! Gi den masse søvn og den er utslitt, gi den lite søvn og den har masse energi. Men du må ikke tro den er sånn bestandig. Å neida. Plutselig er det omvendt. Er det rart det er vanskelig for meg å finne en balanse jeg kan leve etter? Nei, det er ikke det. Det er rett og slett til å bli sprø av og det blir jeg når ting ikke gir mening. Vel, akkurat nå er jeg egentlig bare takknemlig for at jeg ikke er utslitt etter en dusj. Det kunne jo være fint å ikke være utslitt om kvelden for en gang skyld. Jeg tror allikevel jeg skal holde på minst mulig. Hvem vet, kanskje jeg sovner tidlig(ere).

Dagen i dag har faktisk gått ganske greit etter at samboeren min kom hjem fra jobb. Da hadde jeg fått noen få timer på øyet etter å ha ligget våken hele natta. Jeg pakket ut klær, prøvde dem og la dem i skuffen. Det var noen plagg som ikke passet og jeg orker ikke det styret med å sende tilbake så jeg lurer på om jeg skal selge dem etterhvert. De er jo ikke brukt og merkelappene er fortsatt på. Kanskje noen som er medium kan få brukt for dem.

I morgen tenkte jeg å få ryddet litt her. Det begynner å bli en del papp her så kanskje få ryddet opp i det. Også fortsette på oppvasken som jeg begynte på i dag. Jeg har hvertfall fått skyldt alle asjetter og skåler så nå ser det ikke like ille ut.

Åja, så lærte jeg at ananas får tunga mi til å gjøre vondt på ene siden. Dette viste jeg jo egentlig, men det er jo så godt pluss at lukten og smaken minner om den gangen jeg var i Mallorca sammen med mamma og lillesøstern. Det er utrolig gode minner. Vi spise melon og ananas på stranden, nydelige middager på hotellet og hadde det utrolig fint sammen. Jeg husker ikke om det var melon eller ananas, men søstra mi skulle hente den også mistet hun den i sanden. Jeg husker hun var så stolt av at hun fikk lov å hente den. Hun var så glad. Så når den falt i sanden så ble hun jo så klart veldig lei seg. Så mamma kjøpte en ny også hentet jeg. Resten av turen gikk perfekt. Jeg fikk rastafletter og ble solbrent som en kokt hummer. Vi kjørte esel og jeg. Vi fikk gjort utrolig mye og det er en ferie jeg ikke kommer til å glemme. Så da er det litt verre det når jeg spiser ananas og tungen min gjør vondt etterpå. Nesten som nåler. Det går jo over etterhvert, men det er ganske irriterende.

4 kommentarer
    1. Du burde legge ut de klærne som ikke passet på Tise. Den appen man kan selge ting på. Selger og kjøper masse der selv, kjempe kjekt 🙂

      Mulig du er litt allergisk mot ananas hvis tunga di reagerer på det. Jeg er det selv, elsket ananas da jeg var liten, men plutselig en dag så fikk jeg vondt og det klødde liksom på tunga, var sånn hver gang jeg spiste det en stund, helt til det ble værre og tunga mi plutselig begynte å hovne opp hvis jeg spiste det. Og da måtte jeg bare slutte å spise det helt 🙁 synd, for ananas er jo skikkelig godt.

        1. Ja, veldig kjedelig 🙁 så bra det kun er fersk ananas du reagerer på! Den i lake er jo best haha huff merker jeg savner å kunne spise det..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg