Tenåringsfilmer å anbefale

Sist gang jeg anbefalt filmer så var det mye horrer. Denne gangen blir det ikke det. Jeg tenkte å ha noen filmer som er fine å se på og som faktisk gir deg noe annet enn frykt når du ser på dem. Så her får dere 5 fine tenåringsfilmer dere kan se en kald høstkveld. Disse filmene finner du på Netflix.

1. Rip tide. Denne filmen med Debby Ryan handler om en tenåringsmodell som flykter fra livet sitt som modell. Uten å spolere for mye så syns jeg dette er en veldig fin film. Med humor, tårer, drama og alt en tenåringsfilm skal ha.

2. Radio Rebel som også har Debby Ryan i hovedrollen handler om ei jente med sin egen radiokanal, men ingen vet hvem hun egentlig er. En gøy og spennende film. Som dere kanskje skjønner så syns jeg Debby Ryan er en flott skuespiller som gjør filmen gøy og litt sprø.

3. Zapped. Hovedrollen her er Zendaya. Filmen handler om ei jente med en magisk smarttelefon som kontrollerer gutter, noe som blir til en katastrofe ganske fort. Om du har lyst til å se en morsom tenåringsfilm med mye drama så er denne å anbefale.

4. Bratz. Når jeg var liten så syntes jeg Bratz var de kuleste dukkene man kunne få tak i. Denne filmen er så klart litt annerledes enn dukkene, men du får møte igjen chloé og alle de andre i denne tenåringsfilmen med mye drama, tårer og latter. Om du husker historien om Bratz-jentene så vil du elske denne filmen.

5.School Of Rock med Jack Black i hovedrollen er en av de beste filmene jeg har sett. Denne filmen er bare helsprø og full av liv. Det er tross alt Jack Black det er snakk om. Om du ønsker å se en awsome film så anbefaler jeg denne. Jeg digger den!

Og det var altså mine anbefalinger for tenåringsfilmer. Dette er filmer jeg har sett mange ganger og jeg blir aldri lei. Selv som voksen ser jeg på slike filmer. Det trenger ikke alltid være horror. Faktisk ser jeg på mye forskjellig. Så lenge det ikke er typisk romantiske kjærlighetsfilmer. Det klarer jeg ikke. Da ser jeg heller på Harry Potter eller Ringenes Herre. Og der har dere enda flere filmer dere kan se på. De ligger nok ikke på Netflix, men om du liker sånne type filmer så har du dem helt sikkert på DVD.

Husk å følge bloggen på facebook HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg