Tegnet litt

I dag begynte jeg å tegne på kurset. Dette er jo til å øve meg på tatoveringer og prøve å bli bedre. Jeg har øvd meg på skyggelegging og syns selv at det begynner å bli bedre. Jeg har mye å lære og det vet jeg selv, men jo mer jeg tegner jo bedre er det jo. I tillegg til tegningene så har jeg sjekket ut tatoveringsstudioer i Oslo og fant et der som jeg syns høres veldig spennende ut, men det er mye som må gjøres før jeg kan søke meg inn som lærling der. Jeg har ikke helt funnet ut hvordan jeg skal gå frem videre, men jeg vurderer prakisisplass eller noe tegnekurs før den tid. Vi får se hva som skjer. Målet er hvertfall lærlingstid i Oslo.

Over her ser dere tegningene fra i dag.

I morgen blir det kurs igjen. Så skal jeg være med venninna mi en liten stund før jeg tar toget og møter han. Jeg gleder meg masse. Savner han utrolig mye så skal bli godt å tilbringe 5 dager med han.

Men før noe som helst trenger jeg en dusj og litt søvn.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg