Tar tidlig kvelden

Jeg tror aldri jeg har lagt meg så tidlig for å faktisk sove før, men akkurat nå er jeg så utslitt og jeg orker ikke mer tv så da er det bedre å få litt søvn. Vi får se om jeg faktisk klarer å sove eller om jeg bare blir liggende her. Uansett har jeg slått av tven for i dag. Det er utrolig hvor sliten man kan bli bare av å gå 5 meter. Hvertfall hvis kroppen allerede er utslitt.

Dette har faktisk vært en veldig lang og tung dag. Jeg har ikke orket å vanne plantene engang. Jaja, forhåpentligvis orker jeg mer i morgen enn jeg har gjort i dag. Ikke at det skal så mye til. 2 små runder i stua i løpet av en hel dag. Ja, det er alt jeg har klart i dag. Utmattelse og verkinger i hele kroppen har stoppet alt i dag. Nå har jeg jo hatt noen tøffe uker i det siste, men jeg hadde jo egentlig håpet at det ville bli bedre snart. Ennå håper jeg og i min situasjon føler jeg det er viktig å ikke miste håpet. Derfor håper jeg at kroppen blir bedre bare jeg får slappet litt av. Så tenkte jeg å ta noen veldig små turer hvis jeg blir bedre, sånn at jeg får i gang kroppen igjen.

Dagen i dag har jo selvsagt ikke bare vært ille og fokus på smerter. Faktisk prøver jeg å unngå og tenke på smertene, heller fokusere på andre ting. Derfor ser jeg på tv. Ikke fordi jeg er lat (for det er jeg ikke), men fordi kroppen MÅ slappe av. Før så jeg på tv selvom kroppen var fin, men det var fordi jeg hadde gitt opp og jeg var deprimert. Nå bruker jeg det mest for å distrahere meg selv på ekstra vanskelige dager eller for å slappe av om kvelden.

Men som sagt vil jeg gå å legge meg tidlig i dag. Det har vært så slitsomt å prøve og slappe av når smerten har vært på sitt verste. Så kanskje litt hvile vil hjelpe. Vi får neste se i morgen hvordan formen er da. Så da sier jeg god natt. Håper dere har hatt en bedre dag enn meg.

Husk å følge bloggen på facebook HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg