Tapers, krøllete hår og planer for dagen

Dagen i dag har begynt helt greit, annet enn at jeg er veldig sliten. Det tok litt tid før jeg klarte å sovne i går kveld. I går fikk jeg nemlig inn en av tapersene så jeg kunne ikke ligge på høyre øret. Det er den veien jeg pleier å ligge så det tok derfor lengre tid å sovne enn vanlig. Så ja, jeg har jo noen gode nyheter selvom søvnen ikke akkurat var det beste. Man må lide for skjønnheten.

Det er fortsatt veldig ømt, men det er ikke så rart. Jeg syns denne størrelsen har vært ekstra vanskelig å få inn og den ser så mye større ut enn den andre jeg har i det venstre øret, men det er sikkert ikke noe større fra disse to enn fra forrige. Uansett er den inne nå og det er så digg å endelig få den på plass. Jeg vil nok vente litt med å prøve og få inn den andre. Ikke fordi det gjør vondt eller no, men fordi jeg trenger å sove på siden. Så da får høyre siden roe seg litt ned før jeg begynner på venstre. Så får vi se om jeg klarer å få utvidet på begge sidene i løpet av en kort stund. Sånn her ser hvertfall høyre side ut nå.

Også har jeg tatt ut flettene fra i natt og resultatet av det ser dere på bildet over. Det ble faktisk veldig fint og jeg ble veldig fornøyd. Kanskje jeg skal gjøre dette oftere. Jeg liker egentlig veldig godt den pinup looken når det kommer til hår, men akkurat nå var det litt vanskelig å ha håret sånn. Det kom alltid bort i øret og det irriterer. Ikke så mye, men nok til at det er ubehagelig å ha håret nede. Så etter å ha knipset et bilde var det på med strikken for å få håret vekk fra øret.

Så ja, her har det skjedd mye. Med barbering av sidene, napping av bryn og nå utvidet hullet i øret. Hva blir det neste? Vel, planen var jo å ordne fargen på håret til jul. Kanskje det blir det neste. Når det blir er en helt annen sak. Akkurat nå har jeg mer enn nok med øret.

Dagen i dag… Hva skjer? Jeg har ikke akkurat planlagt noe, men det kan jo hende jeg får lyst til å drive med noe hobbygreier eller kanskje se en film. I går kveld spilte jeg av en av youtubevideoene til Jake Munro der han fortalte en historie. Det var koselig å bare lene seg tilbake og høre på historien han hadde å fortelle. Bare ligge der og ikke være nødt til å fokusere på skjermen, bare stemmen. Jeg håper han har flere slike videoer for det var faktisk veldig avslappende.

Ellers går vel dagen ganske rolig. Dagens middag er tatt opp. Det blir noe med kyllingfilet, men jeg vet ikke hva ennå. Jeg har tenkt litt på pizza, men vi får se hva det blir til. Det er jo fortsatt ganske tidlig så først må jeg ha i meg frokost, noe samboeren min kom med til meg uten at jeg spurte. Det var så koselig. Så det skal jeg kose meg med nå også får vi se hva denne dagen bringer.

Følg gjerne bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg