Tante ble så rørt

Jeg fortalte tidligere at dagen i dag hadde bydd på så masse følelser. Ene tingen var at jeg ble veldig rørt. Når jeg får et bilde av tantebarnet mitt som er hos frisøren og skal klippe av mye av håret slik at de kan lage parykker så er det ikke rart at jeg får tårer i øyekroken. Jeg har fortalt dere at jeg er veldig stolt av henne og at hun har vokst opp til å bli ei veldig tøff og sterk jente. Hjertet hennes er fylt med så mye kjærlighet, akkurat som resten av familien. Dette er ei jente som har mistet lillesøstern sin til selvmord, hatt det utrolig tøft og som hele tiden viser hvor utrolig moden og fantastisk hun er. Til dette innlegget fikk jeg lov av henne til å bruke noen bilder slik at dere kan få se hva hun faktisk har gjort.

Det første jeg tenkte da jeg fikk høre om dette var “den jenta er helt amazing!” Altså det å hele tiden tenke på andre og ha lyst til å hjelpe andre der man har muligheten er en trolig fin egenskap. Tante måtte felle et par tårer da hu satt på Gardermoen og ventet på bussen. Jeg er bare så imponert av hva hun har fått til og hva hun har gjort i løpet av dette året. Det krever så utrolig mye å stå i stormen, men den jenta er en fighter.

I tillegg til dette så har hun bevist gang på gang at hun er ansvarsfull, omtenksom, god, hjelpsom og mye mer. Denne flotte jenta slutter aldri å overraske meg. Jeg er så stolt og så utrolig glad i henne. Og håret hennes ble kjempe fint. Hun ser utrolig bra ut som alltid. Forandring fryder, er det ikke det dem sier? Vel, hun ser kjempe fin ut uansett.

Det er jo så lite som skal til for å hjelpe andre som ikke har det bra. Jeg vet at det å donere hår blir satt veldig stor pris på av de som trenger parykk. Andre ting som også kan være veldig fint er å melde seg frivillig på frivillighetssentralen eller noe lignende. Der kan man hjelpe alt fra barn som har det vanskelig hjemme til rusavhengig. Det er mye frivillig arbeid der ut hvor du kan hjelp andre til en bedre hverdag. Du kan faktisk gjøre en forskjell.

Ikke alle er så heldig å ha så flott hår som mitt tantebarn har, men om du har det og vil gjøre noe fint for andre så kan dette være et alternativ. Håret ditt gror jo tilbake igjen. I tillegg kan du sitte igjen med en god følelse av at du har gjort noe for å hjelpe noen andre. Jeg skulle faktisk ønske at håret mitt gikk ann å bruke til det, men håret mitt har fått mye juling, MYE juling. Man ja, det er jo noe å tenke på om man vil hjelpe andre. Det koster så lite, men betyr så mye.

Stor takk til mitt flotte tantebarn som lot meg få bruke bildene av henne til å spre dette videre. Det er totalt awsome at du har gjort dette. SÅ stolt, SÅ rørt og så utrolig glad i deg vennen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg