Tacobaguett oppskrift

Har du lyst til å lage noe skikkelig godt, men ikke orker å bruke så mye tid og energi på noe? Jeg har en utrolig god og lett ting du kan lage. Det smaker kjempe godt og tar veldig kort tid å lage, nemlig tacobaguetter. Dette er perfekt hvis du har noe kjøttdeig igjen fra taco. Hvis ikke kan du bare følge oppskriften under her:

Du trenger:

  • 400g kjøttdeig
  • 1 glass tacosaus
  • 1 pose tacokrydder
  • First price baguetter
  • Ost

Slik gjør du:

  1. Stek kjøttdeigen.
  2. Ha i tacokrydder og tacosaus. Bland det godt inn i kjøttdeigen.
  3. Kutt baguettene halvveis (ikke helt igjennom).
  4. Fyll baguettene med tacokjøttdeigen.
  5. Ha over ost.
  6. Sett ovnen på 200°c med over og undervarme.
  7. Stekes i 5 minutter eller til osten er slik du ønsker.

Det burde du virkelig prøve. Jeg syns hvertfall disse baguettene er utrolig gode. Av 400g kjøttdeig så pleier jeg å få 6 baguetter eller 4 hvis man vil ha litt ekstra kjøttdeig i dem, men jeg syns det var akkurat passe da jeg fikk til 6 baguetter. Når det kommer til osten så bruker jeg alltid norvegia. Den smaker utrolig godt, men den er også best når det kommer til smeltet ost. Om du ønsker å prøve det ut så håper jeg det smaker. Dette er hvertfall noe av det beste jeg vet. Så enkelt, så godt og egentlig ganske billig. God lørdagskos dette.

Ikke glem å følge bloggen på facebook for flere oppskrifter og mye annet. Klikk HER for å komme til facebooksiden.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg