Taco og bake

Etter å ha sovet ut så stod jeg og samboeren min å lagde taco. Man må jo kose seg litt når det er helg og nå er det en stund siden vi hadde taco sist. Det var ikke så mye matlyst i dag, men jeg fikk hvertfall i meg en taco og det er jo bedre enn ingenting. Og mens vi satt og spiste så fikk vi sett en episode med Lucifer. Vi begynte på starten av serien for en liten stund siden og prøver å komme igjennom denne serien sammen. Jeg har jo sett alle episodene hvertfall to ganger, men samboeren min har ikke sett alle så da startet vi på nytt. Forhåpentligvis blir vi ferdig med alle episodene før det kommer nye. Vel, man kan jo håpe. Uansett har vi det veldig koselig med å se på Lucifer og det er jo det viktigste. Så får vi se de nyeste episodene når vi kommer så langt.

Det ble hvertfall en veldig god middag som dere ser på bildet over. Jeg bestemte meg for å kjøpe vårløk og rødløk for en gang skyld. De gir så mye mer smak til både taco, salat og mye annet. Jeg har faktisk hatt lyst på det ganske lenge så når det var på tilbud så måtte jeg bare kjøpe det.

Hva som skjer resten av kvelden og natten har jeg ikke helt bestemt meg for ennå, men jeg har veldig lyst til å bake noe som jeg kan fryse ned og ha til senere. Enten det er brød,rundstykker eller boller. Som sagt er jeg ikke helt sikker enda, men jeg finner vel på noe. Baking blir det nok uansett fordi jeg har veldig lyst til å bake og jeg føler meg egentlig ganske grei i kroppen i dag også.

Før det så tenkte jeg å jobbe litt og kanskje finne noen gode oppskrifter jeg kan bruke senere. Pintrest er jo full av idéer, men de jeg virkelig vil prøve ut skriver jeg ned i boka mi. Sånn kan jeg ha oppskriften foran meg hele tiden og bruke mobilen til å ta bilder underveis. For når jeg har brukt mobilen til å ha oppskriften på så må jeg hoppe fra oppskrift til kamera.  I tillegg skrur skjermen seg av om den står urørt for lenge så det er mye bedre å ha en bok. Derfor har jeg også lyst til å kjøpe meg noen kokebøker, men jeg vet ikke helt hvilke det skulle vært. Jeg har også et par bøker fra før, men de ligger hos mamma og dit kommer jeg jo ikke så ofte. Så da blir det kanskje innkjøp av kokebok av et eller annet slag.

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg