Ta litt og litt

Nå har jeg fått tatt plantebildene og jeg har lagd middag. Etter det var ryggen min ganske utslitt, men da satt jeg meg heller ned for å jobbe litt og nå har jeg fått jobbet ganske mye. Jeg har funnet flere oppskrifter som jeg har lyst til å prøve ut. Så neste uke kommer jeg nok til å bake en god del. Siden jeg har så vondt i ryggen så tviler jeg at jeg får bakt noe i dag. Veldig kjipt, men jeg tørr helt ærligtalt ikke å belaste ryggen for mye siden vi skal bort i morgen. Da får jeg heller love dere mer innhold neste uke (om ryggen min ikke blir verre ila. helgen).

Det jeg må få gjort i dag er å pakke og ta en dusj, men jeg prøvde å finne frem klær i stad og da måtte jeg bare sette meg ned. Så da får jeg gjøre litt og litt. Jeg kommer nok i mål i løpet av dagen, tenker jeg. I verstefall har jeg krykker som jeg kan ta med meg HVIS det skulle bli nødvendig. Også må jeg slutte å løfte ting og jobbe når jeg sitter på huk for det går tydeligvis aldri bra. Jeg har jo ødelagt ryggen på nøyaktig samme måte før og jeg skjønner ikke at jeg ikke lærte av det. Da måtte jeg gå rundt med en spade som støtte fordi den gangen hadde jeg ikke krykker. Eneste forskjellen fra da og nå er at det smalt ikke i ryggen som det gjorde den gang.

Jeg prøver å bevege meg litt og få gjort litt nå og da, men det tar ikke så lang tid før jeg må sette meg ned igjen. Det er bra vi skal kjøre bil og ikke må ta buss/tog hele den veien. For det ville ikke gått like bra. Heldigvis slipper jeg det. Så da er det bare å komme igjennom denne dagens oppgaver og så kan jeg få meg litt søvn etterhvert.

Helgen blir hvertfall veldig koselig bare jeg kommer meg igjennom dagen i dag. Er jeg heldig så kanskje jeg får fikset håret mitt også for det har blitt alt for langt på sidene igjen og det verste jeg vet er å dra noe sted med det sånn, men det er vel kanskje mer et ønske enn realitet at jeg får gjort det i dag. Vi får se hva som skjer og hva kroppen min klarer. Nå må jeg hvertfall fokusere på å få pakket denne bagen aller først.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg