Synlig ettervekst

Det er alltid noe som irriterer meg eller gjør meg sprø. Akkurat nå er det denne etterveksten. Er det bare jeg som syns ettervekst er grusomt? Da snakker jeg ikke om 2 cm, men sånn skikkelig at det syns. Når etterveksten under syns mellom håret som ligger over. Når det er skikkelig ettervekst på sidene og det ser ut som jeg ikke har farget det på år og dag. Jeg hater ettervekst, men jeg har også lovet det stakkars håret mitt å ikke farge det på en stund. Nå skal det få lov å hvile. Problemet er bare det at håret mitt ser helt ille ut. Jeg har ikke farget de små flekkene med rosa som ikke ble farget sist og på etterveksten ble fargen borte med en gang fordi mange panic ikke sitter på hår som ikke er bleket. Jeg vet jo det, men jeg trodde ikke det skulle se så ille ut som det gjør nå.

Så da sitter jeg å tenker. Er det noen frisyrer som faktisk kan se fint ut selvom jeg har ettervekst som bare det og noe av håret på sidene er litt rosa? Den siste tiden har jeg bare hatt håret i en dott bak. Det er sånn jeg har håret når jeg ikke orker å bruke tid til å fikse det, men hvis jeg skulle et sted og jeg ville se fin ut på håret. Hvordan skulle jeg stylet det? Hvordan ville du stylet det? Jeg har jo blått/grønt hår så det å ha brun ettervekst ser jo litt rart ut. Hva ville du gjort? Jeg vil gjerne høre din mening.

Mine tanker har vært kanskje å lage krøller og sette det opp med “lus” på sidene. Ellers så tenkte jeg kanskje å ha halve håret i strikk og en bred hårbøyle, men om det vil gjøre at håret ser bedre ut vet jeg ikke.

Hår og sminke har aldri vært min sterkeste side. Jeg går med håret i en strikk, gjerne som en dott bak. Sminke bruker jeg nesten aldri. Så når det kommer til beautytips så vil dere ikke få de av meg for å si det sånn. Klær og tilbehør derimot syns jeg er spennende og moro å sette sammen. Så var det bare å finne den hårstilen som passer da.

Har du noen forslag til en bra hårstil til en synlig ettervekst så kan du kommentere her på bloggen eller på facebooksiden til bloggen HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg