Syk samboer og juletid

Det er advent, men her i huset har ikke desember startet så veldig bra. Samboeren har ligget rett ut siden forrige mandag og ikke orket noe som helst. Jeg håper virkelig han blir bedre snart for å ikke klare å holde maten nede i magen er ikke noe bra. Jeg har prøvd så godt jeg kan å lagr mat, rydde, vaske opp osv. I tillegg har vi prøvd å se litt filmer og kose oss litt selvom han er såpass dårlig. Han har vært hos legen og tatt blodprøver, men fortsatt ikke noe mer/annet svar. Det er jo kjedelig å være syk i jula og jeg håper han slipper å måtte være hjemme på julaften. Vi får bare vente og se. Han har hvertfall ikke blitt noe bedre.

Det som har vært veldig fint nå som han er syk og jeg ikke orker å bære poser med mat opp bakkene er at vi kan handle på nettet og få ting levert på døra. Meny har jo en flott løsning på deres hjemmeside. Dette er jo utrolig flott for dem som ikke har bil og ikke orker å gå i butikken. Folk som ikke har noen som kan hjelpe seg osv. Jeg syns denne løsningen er helt fantastisk. Genialt rett og slett!

Eller så har nå dagene gått til adventskalendere og konkuranser på facebook og instagram. Det er derfor ikke så veldig mye å skrive om for tiden. Ikke noe mer enn litt dårlig søvn, utmattelse og sykdom. Så jeg kommer ikke til å blogge så mye før jeg begynner med julebakst. Da har jeg store planer. Så får vi se hvor mye jeg rekker av det.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg