Supre nyheter

Jeg sitter i stua og slapper av når samboeren min plutselig kommer inn med et stort smil. Bare noen minutter tidligere hadde jeg hørt at han hadde vært i telefonen så jeg tenkte kanskje han hadde blitt oppringt for et nytt intervju. For siden høsten i fjor har han gått hjemme og søkt på jobber, men det var ikke det som hadde skjedd. Denne telefonsamtaler var mye bedre og jeg tenkte har han? Nei eller har han? Og så stopper han i døråpningen og sier han har fått jobb. Jeg ble så glad at jeg holdt på å lette fra sofaen. Akkurat det jeg trodde hadde skjedd, skjedde faktisk. Endelig har han fått jobb og det er så fortjent. Han har virkelig stått på og vært på mange intervjuer i løpet av tiden han har vært hjemme. Så da ble jeg kjempe glad.

Litt etterpå kommer han tilbake og ønsker å feire dette. Derfor blir det fastfood til middag i dag. Etter denne runden med fastfood så skal ikke jeg ha mer av det på en god stund for jeg hadde ikke lyst på noe av som var på menyen, men jeg har faktisk ikke lyst på mat i det hele tatt. Så da ble det grillet kylling på meg i dag. Bedre enn ingenting. I dag har jeg faktisk ikke hatt matlyst så det er bra at jeg nå får i meg noe.

Utenom de super gode nyhetene så har jeg sittet å sett på film. Jeg har vel kommet halvveis i filmen før jeg måtte sette den på pause. Noe som egentlig er ganske bra fordi jeg trengte å stoppe alt for å blogge litt, men nå skal jeg altså få sett resten av filmen. Også er det vel middag om ikke så alt for lenge. Så får vi se hva som skjer etter det.

Jeg er bare så utrolig glad nå. Den nyheten lyste opp både han og meg. Så vi er i ganske godt humør begge to. Ingenting er bedre enn det. Ikke at samboeren min pleier å være i dårlig humør, men det å være uten jobb har slitt på han. Så det blir nok veldig deilig for han å komme seg i jobb igjen. Det eneste som mangler nå er å skrive kontrakten. Også begynner han i ny jobb i april.

Gratulerer så mye til min kjære samboer.

Følg bloggen på facebook HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg