Sunn snacks til Netflix

Etter en helt fantastisk dag i skogen og med alt mulig annet som har skjedd i dag, er det godt å bare slappe helt av. Det er nøyaktig det jeg skal gjøre resten av kvelden. Jeg skal sette på tven, lene meg tilbake og nyte frukten vi var å kjøpte i dag. Både jordbær, moreller og nektariner er vasket godt og ligger klare oppi bollen. Så det blir ikke noe mer spennende å gjøre i dag. Ikke at jeg trenger det etter en helt magisk tur i skogen. Den turen får meg ennå til å smile bare ved å tenke tilbake. Kanskje ikke så rart med tanke på alle de flotte bildene jeg tok og alt det fine som skjedde. Hadde det ikke vært så langt å gå så ville jeg ha tatt meg en tur opp dit i morgen også, men får bli en annen gang. Det er jo ikke akkurat sånn at den plassen går noe sted eller bare forsvinner. Den er der når jeg kommer tilbake igjen en gang, men nå blir det å slappe av med dette:

I morgen venter det nye arbeidsoppgaver. Da skal jeg bli ferdig med youtubevideoen, stelle og ta bilde av alle plantene og lage middag. Det er jo egentlig mer enn nok bare det, men jeg vil også prøve å få tatt mest mulig klesvask i løpet av morgendagen også. Kanskje vi kan bli kvitt den store haugen med klær som egentlig skal være 2 kurver. Nå er det ikke noe klær på gulvet, men toppen på kurvene er jo så høye at man skulle tro jeg aldri hadde vasket klær. Så det må gjøres noe med. Heldigvis gjør klesvasken seg selv. Alt jeg trenger å gjøre er å sette den på og henge opp. Og det er jo ikke noe som tar så veldig lang tid. Slike ting kan man få gjort inni mellom alt annet. Borte blir det hvertfall, men først trenger jeg å slappe av og hvile kroppen min litt.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg