Sunlight spahotell

På selve bursdagen min fikk jeg hotellfrokost, men det stoppet ikke der. Om du vil se bilder fra hotellfrokosten kan du klikke HER. Men nå skal vi se på alle bildene fra del 2 av min helsprøe bursdagsgave fra dama mi. For hun har virkelig skjemt meg bort. Igjennom hele hotelloppholdet klarte jeg ikke sitte stille. Jeg var så sykt lykkelig at jeg bare ville hoppe opp og ned av ren lykke.

Når vi ankom hotellet var det pyntet opp til jul. Det var veldig koselig der. Første delen vi kom inn i var en liten vinterstue. På den ene siden kunne man gå til resepsjonen og der stod det veldig mye flott pynt. Det var elegant og stilig. Jeg falt virkelig for møblene dem hadde her inne. Også det flotte juletreet ved trappene. Det var veldig koselig.

Når vi hadde hentet nøkkelkortene i resepsjonen, gikk vi igjennom vinterstua og inn en dør. Der lå hotellrommene.

Der hadde dem lagt oppmorgenkåper og slippers til spaet, som vi skulle slappe av på senere samme dag. Det hele føltes så uvirkelig, som en film. Aldri har jeg blitt tatt med på spa før, men nå var det faktisk min tur.

Men først var det andre ting som stod på timeplanen.

Finklærne ble tatt på og vi gikk ned til baren. Der bestilte vi oss en drink hver og fant oss en plass i den flotte loungen. Jeg tok Candyman og hun tok Wiskey Sour. Nydelige drinker å starte dette eventyret med. Vi satt og pratet en stund, for hun hadde booket bord til middagen litt senere.

Igjen tok jeg drinken Candyman, mens dama mi valgte øl og rødvin. Og glasset jeg fikk drinken min i var så utrolig flott! Så det står nå øverste på ønskelisten våres.

Middagen ble en helt nydelig hamburger som selvfølgelig var laget helt fra bunnen av. Den var så god at jeg spiste litt mer enn magen min hadde plass til, men er det ikke sånn det skal være?

Desserten ble banansplitt til meg og eplepai til dama mi. Ikke helt det jeg hadde forventet, men gud så godt det smakte. Og en helt perfekt porsjon etter det store middagen.

Etter middagen ble det en tur på spa. Her nøyt vi tiden i boblebadet. Så utrolig koselig å bare slappe av i det varme vannet og kjenne boblene massere ryggen. Absolutt noe vi begge trengte.

Etter å ha sittet en god stund i boblebadet, tok vi turen ut til solsengene. Vi kjøpte oss litt drikke, cider til meg og øl til dama mi. Og så var det bare å legge seg ned, nyte en avslappende stund og en kald drink.

Vi kikket litt rundt i de andre rommene, men der satt det folk og jeg fikk ikke tatt noen bilder der. Men dem hadde et saltrom som skal være bra for huden. Den hadde også en vanlig badstue og en infrarød sauna. Så her er det jo mye å kose seg med, om man ønsker det.

Vi fant derimot ut at det var nok spa på oss. Så vi bestilte 2 drinker ved navn Sura Remmar, i baren og tok dem med opp på hotellrommet. Der ble det en veldig avslappende kveld foran tven.

Og så avsluttet vi det flotte oppholdet med en deilig frokost. Jeg kan virkelig ikke beskrive med ord hvor mye denne turen har betydd for meg. Hun vet hvordan hun skal skjemme meg bort hvertfall. Dette her hadde jeg aldri trodd jeg skulle få i bursdagsgave. Det var helt vilt.

Så da får vi vel se hva jeg finner på til hennes bursdag. Heldigvis har jeg noen måneder på meg til å spare opp penger og planlegge noe like fantastisk som hun har gitt meg nå. For hun fortjener virkelig det aller beste. Og i mine øyne er slike opplevelser de beste gavene. Spesielt når man har så flotte bilder å se tilbake på.

Eventyret slutter ikke her. Med henne er det alltid noe som skjer. Og hvis du ikke vil gå glipp av noe, anbefaler jeg deg å følge bloggen på Facebook HER og Instagram HER for ennå mer spennende innhold. Det er jo også full julestemning fremover. Så hvis du er glad i julen, følg med!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg