Storhandel og filming

For en gang skyld har jeg klart å komme meg opp tidlig. For i natt fikk jeg faktisk sove. Og gjett om det føles godt å stå opp tidlig. Jeg har jo slitt med å sove om nettene, men i går kveld sovnet jeg altså tidlig og fikk sove igjennom hele natten  kanskje ikke så rart siden jeg var så utmattet i hele går, men jeg er hvertfall bare glad for at jeg endelig hadde en god natt søvn.

Så var det dagen i dag. Planene for dagen er å få gjort mest mulig jobb. Jeg må spille inn litt videoer til youtube og redigere dem. For nå har jeg noen halvferdige videoer som egentlig bare venter på en begynnelse og en slutt. Noe de da skal få i dag. Også skal jeg jo legge ut en ny video på youtube i løpet av dagen. Som regel pleier jeg å ha de ute kl.12:00, men det blir kanskje en liten forsinkelse på dagens video.

Og sånn går nå dagen min. Helgen derimot blir litt annerledes. Da skal vi forhåpentligvis få tatt en skikkelig storhandel til jul. For som sagt mangler jeg jo smør. Noe som har satt en stopper for bakingen. Noe som egentlig er veldig kjipt fordi jeg har skikkelig lyst til å bake. Så det må vi jo da få skaffa. I tillegg blir det jo da påfyll av sukker og alt annet jeg trenger fremover. Greit å få litt påfyll nå i jula når det går så mye til baking. Også blir det mye annet godt som hører til julen.

Akkurat nå ligger jeg bare på sofaen og slapper av, men som sagt blir det litt jobbing i løpet av dagen. Jeg må bare komme skikkelig i gang med dagen først. For akkurat nå er jeg ikke helt der ennå. Sånn er det egentlig alltid når jeg våkner. Dagen kan begynne skikkelig slitsomt også går det noen timer så er jeg full av energi. Merkelig, men sånn fungerer altså kroppen min.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg