Storhandel i bilder

Det var så utrolig mye som skulle bæres inn, pakkes ut og settes i hyller og skap, men jeg fikset det relativt raskt. Og som jeg lovet dere så skal jeg vise dere hva jeg har kjøpt. Tidligere har jeg jo gjort det og da har jeg fått tilbakemeldinger på at det har vært spennende å se hva jeg har handlet. Så derfor tenkte jeg at jeg kunne gjøre det nå og fortelle litt hvorfor jeg har kjøpt det jeg har kjøpt. La oss ta en titt på dagens storhandel som kom på døra.

Første bildet er jo bare masse brus. Det verste er at jeg ikke engang har alt. I tillegg til disse så kjøpte jeg også 4pk cola uten sukker og 4pk pepsi max. Ja, det er veldig mye brus, men dette er brus som skal vare en god stund. Jeg kjøpte det på tilbud for å spare masse penger. For plutselig får jeg skikkelig lyst på brus og da kan jeg bare ta en av disse. Også har vi kuttet helt ut brus med sukker og drikker nå kun sukkerfri brus. Det er faktisk mye bedre og jeg elsker at det ikke smaker masse sukker. Så jeg går nok aldri tilbake til vanlig brus.

Og så var det sukkerfri iskrem på tilbud og for dere som har fulgt med så vet dere at samboeren min ikke skal ha så mye sukker. Så da måtte jeg jo kjøpe iskrem han kan kose seg med. Og da ble det også iskrem til meg med det sammen. Ja, her er det min og din iskrem, men sånn er det når han ikke kan spise sukker og jeg ville ha vanilje pinneis med sjokoladetrekk.

Så er det bare de vanlige grønnsakene og litt pålegg på neste bilde som egentlig ikke er så mye annet å si om. Samme med neste bilde som er litt middager og sånt.

Nest siste bilde har jeg kjøpt inn yoghurt uten sukker til samboeren min. Han har også fått en sjokolademelk fordi den hadde heller ikke noe sukker og jeg har så lyst til at han også skal ha noe å kose seg med som faktisk smaker godt. Også er det smør og bakeark til baking.

Og på siste bilde er det hovedgrunnen til at vi handlet, nemlig Ingredienser til baking. Så nå er det egentlig bare for meg å starte med bakingen igjen. Noe jeg gleder meg veldig til. Kanskje jeg begynner allerede i morgen. Jeg har ikke en oppskrift til morgendagen, men vi får se om jeg ikke får lagt ut noe i løpet av dagen. Alt kommer egentlig an på formen, men nå har jeg hvertfall ingrediensene.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg