Store kongler

Når jeg var på tur tidligere i dag så tenkte jeg det kunne være lurt å ta med en pose sånn i tilfelle. Hvis jeg snublet over noen kongler så hadde jeg hvertfall et sted å legge dem. Så jeg tok med en pose og når jeg kom til det store treet med giga kongler så fant jeg altså kongler. Ikke bare en, men to kongler. Det er nok litt for tidlig enda, men jeg tok hvertfall med meg de to som lå på bakken (utenfor eiendommen dems så klart). Når jeg hadde kommet opp snarveien så fikk jeg øye på mange kongler som lå på siden av stien. Jeg plukket de jeg så med en gang, men jeg ville ikke stå å lete for mye siden jeg gikk alene og jeg er ikke like komfortabel å plukke ting fra bakken da. Følelsen av at noen stirrer rart på meg er mye mer til stede når jeg er alene. Også har jeg den følelsen av at noen skal komme å kjefte på meg selvom det bare er kongler jeg plukker.

Jeg fikk allikevel med meg noen kongler og jo flere jeg har av dem jo mer spennende kan jeg lage til jul. Eneste jeg sa sist jeg var å plukket kongler var at jeg ikke skulle opp i skogen igjen. Jeg sa ingenting om å stoppe å plukke kongler. Finner jeg det så tar jeg de gjerne med. Så la oss se hva jeg fant i dag.

De store er så utrolig flotte. Jeg har allerede noen idéer til hva jeg kan bruke dem til og derfor vil jeg ha flere slik at jeg kan lage litt forskjellig. De er veldig store. Faktisk er det de største konglene jeg har sett. På bildet ser de faktisk ikke så store ut, men dere får jo se hvor store de egentlig er når jeg begynner å lage juleting.

Jeg lurer litt på om jeg skal kjøpe inn noe glitter eller om jeg bare skal bruke maling til prosjektene mine. Det blir så mye rot med glitter. Plutselig har man glitter OVERALT og det er faktisk umulig å unngå glitter overalt når man sitter med det. Så jeg har et sånt elsk hat forhold når det kommer til å arbeide med glitter. Det blir nydelig, men er det verdt det? Jeg har veldig lite lyst til å fylle hele leiligheten med glitter. Og så klumsete som jeg er så klarer jeg vel å blåse oppi glitter eller noe så det svever rundt. Så ja, det må jeg virkelig tenke nøye igjennom. Jeg har hvertfall fått tak i en del kongler til alle prosjektene mine. Dette kommer til å bli veldig gøy. Jeg gleder meg så mye til å starte, men aller først må jeg få ferdig alle julekulene for de skal jo opp på treet 1. Desember. Ja, jeg har faktisk tenkt til å pynte treet så tidlig. Det er jo koselig med juletre igjennom hele advent. Så nå har jeg mye å gjøre før desember kommer og banker på døra. Jeg har jo kjøpt inn en del julekuler. Vi får se om jeg kommer i mål i løpet av november.

Følg gjerne bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg