Sterkere enn noen gang!

Nå er det lenge siden jeg har vært innom her og grunnen til det er at jeg har hatt så utrolig mye å tenke på. Det har gått i lite søvn og mange tanker i hodet hver eneste dag. Som dere sikkert vet så har jeg gått på et jobbsøkerkurs og jeg går der ennå. Jeg var på et intervju som en stund tilbake, men jeg fikk desverre ikke jobben. Siden jeg har prøvd å søke jobber rundt her uten hell så har jeg bestemt meg for å flytte. Det er også flere grunner til at jeg har valgt det og jeg har vært innpå dette før. Nå har jeg vært å snakket med nav og de skal hjelpe meg videre. Jeg ønsker å flytte vekk fra Buskerud og til Akershus. Det er mange grunner, men den største grunnen er at da kan jeg begynne livet mitt helt på nytt. Jeg kommer meg langt unna alt som har vært og kan endelig legge fokuset mitt kun på eg og min fremtid. Jeg er fremdeles singel og har egentlig ikke noe problem med det akkurat nå. Det viktigste for meg nå er å kunne bli selvstendig og leve et liv som andre voksne.

Månedene etter at jeg flyttet hjem til mamma har vært både vanskelig og moro. Jeg har møtt nye mennesker og jeg har pushet grensene mine. For første gang i mitt liv har jeg klart å gå til legen og på nav uten å ha med meg noen. Jeg har blitt sterkere og jeg har blitt mer selvstendig. Jeg har fått hjertet mitt knust og jeg har grått mye, men alltid reist meg igjen. Dette året har på mange måter vært vanskelig for meg, men jeg føler at jeg har kommet sterkere ut av det. Nå føler jeg for første gang i hele mitt liv at jeg kan fint være singel og takle ting på egenhånd. Jeg er klar til å ta neste steget og bli uavhengig. Det er mange planer som er satt for min fremtid og disse målene jeg har satt meg er skyhøye, men jeg vet at vis jeg jobber beinhardt med meg selv så vil jeg klare alt. Jeg vet innerst inne at jeg er en sterk kvinne som kan gjøre nesten hva som helst om jeg bare vil. Så nå er det på tide å vise verden hva denne kvinnen kan!

Jeg kommer til å bli flinkere til å blogge fremover. Kanskje ikke hver dag, men dere vil få en oppdatering når det skjer ting i livet mitt. Nå har det skjedd veldig mye de siste ukene, men det ville blitt alt for langt innlegg om jeg skulle skrivd om alt det. Det er nå jeg tar tak i livet mitt på alvor. Vil du følge med på den spennende reisen? Vel, da er det bare én ting å gjøre. Følg bloggen min.

2 kommentarer
      1. Tusen takk for at du syns det. Jeg liker veldig godt å skrive på denne bloggen. Setter utrolig stor pris på at det er mennesker der ute som setter pris på det.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg