Stakkars Victoria

Jeg har fulgt med på Toxictears sin Instagram og hun har lagt ut mange bilder og videoer av en svane. Det hele begynte med at noen hadde ødelagt eggene hennes. Så hun hadde sittet lenge på eggene uten at de hadde klekket. Mannen forlot henne og hun ble veldig deprimert. Denne historien gjorde meg veldig lei meg, men så gikk Kaya (Toxictears) å besøkte denne svanen. Hun satt der og gav henne mat og vann. Det å se at et menneskene bryr seg så mye om dyrene traff meg rett i hjertet. Jeg elsker dyr og vil gjerne hjelpe dem om jeg kan. Jeg får skikkelig vondt inni meg når jeg ser at dyr blir behandlet stygt. Så denne historien med Kaya og svanen Victoria gjorde meg veldig glad.

Så jeg har fulgt med på alt Kaya har postet på Instagram om denne flotte svanen og sett dette fantastiske båndet dem har hatt. Derfor ble hjertet mitt knust da jeg fikk lese hva Kaya hadde delt i dag. Victoria har desverre gått bort. Mest sannsynlig er hun blitt tatt av rev. Tårene trillet og jeg fikk så vondt i hjertet. Stakkars, nydelige svane. Hun har virkelig hatt det tøft, men forhåpentligvis har hun det bra nå. Hvil i fred Victoria. Du vil bli savnet av så mange.

Jeg hadde bare lyst til å dele denne historien med dere. For selvom jeg aldri har møtt Victoria så fikk jeg (igjennom Kaya sin Instagram) se hvor god og flott hun var. Og jeg hadde virkelig håpet at hun ville bli bra igjen, men slik ble det altså ikke. Hun ble aldri seg selv, men jeg tror at hun hadde det mye bedre den siste tiden enn om Kaya ikke hadde vært der for henne. Det skulle vært flere som Kaya, flere som virkelig brydde seg om dyrene. Da mener jeg ikke bare kjæledyr, men alle dyr som lever på jorda. For alle liv er like mye verdt, enten det er mennesker eller dyr. Vi må begynne å ta vare alt rundt oss.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg