Spre noe positivt

Etter å ha sovet bort hele dagen så er jeg tilbake med et nytt innlegg til dere. Denne døgnrytmen blir bare verre og verre, men det er jeg ganske vant til. Derfor prøver jeg å jobbe mest mulig om natten sånn at det faktisk blir gjort noe på bloggen. Jeg må si at jeg gleder meg veldig til våren sånn at døgnet mitt snur og blir litt mer normalt. Det er fint å ha natten til å jobbe uforstyrret, men jeg vil heller sove om natten og få med meg dagslyset. Derfor skal det bli godt å få tilbake våren. Ja, jeg vet det er noen måneder til enda, men det er fortsatt lov å glede seg.

Denne kvelden/natten tenkte jeg å jobbe masse med bloggen. Jeg ønsker å finne mye inspirasjon og idéer til hva jeg kan skrive om. Også er det mye lister på gang i forhold til hva jeg skal bake fremover. Mye planlegging kreves hvis man ønsker en god blogg. Og jeg har jo sagt at jeg ønsker å jobbe ekstra hardt med bloggen i år. I fjor var et godt år, men jeg vil at dette året skal bli enda bedre. Da snakker jeg så klart om hvordan bloggen min utviklet seg og ikke hvordan selve året gikk. Jeg har lyst til å bruke bloggen til å spre mer glede og komme med mye positivt. Også ønsker jeg så klart at jeg også skal klare å holde meg positiv. Derfor krever det mye jobb fremover og jeg føler meg så klar for dette. Mitt nyttårsforsett angående bloggen skal jeg absolutt få til. Nå har jeg satt meg et mål og det skal jeg nå. Med en klar plan på hva jeg ønsker å poste her så skal nok dette gå ganske bra. Jeg ønsker å ha en ryddigere blogg og det er altså det jeg jobber med for tiden.

Et nytt år med nye muligheter og en ny start. Og for en start det har vært. Så fokusert og klar for å gi alt har jeg aldri vært før. Det er jo et veldig godt tegn. Kanskje 2021 er bloggens år. I såfall er det bare for meg å jobbe ekstra hardt for ingenting kommer gratis. Ingenting løser seg helt magisk. Man må jobbe hardt for å få resultater. Og viktigst av alt må man akseptere at ikke alle dager er like. Da er det viktig å huske at selvom man tar et steg tilbake så kan man ta to steg frem neste dag. Det gjelder egentlig alt, ikke bare bloggen. For noen dager kan virke helt umulig, men det betyr jo ikke at neste dag trenger å være likedan. Jobb med deg selv for en bedre hverdag så vil du nok se at dagene blir mye lysere.

Følg bloggen på facebook HER om du ikke vil gå glipp av alt det spennende og ikke minst positive jeg skal poste på bloggen i dagene fremover. For er det noe vi trenger så er det noe positivt.

2 kommentarer
      1. Tusen takk. Så koselig å høre. <3 det setter jeg virkelig pris på. Når det kommer til Keto diett kan jeg absolutt ingenting, men jeg er heller ikke fan av dietter. Så de som kommer til meg og spørr om dietter er en lur ting så vil jeg si nei, men det må være opp til hver og en hva de vil gjøre.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg