Spre glede i hverdagen

Dagen i dag har gått så fort. Jeg våknet kl.14:00, men jeg har jo ikke kommet meg på bloggen før nå. Så da er det på tide med en liten oppdatering. For i dag har det gått i ett. Det begynte med at jeg og samboeren min satt og spiste middag og så så blåfjell. Vi har ikke fått sett noen episoder på noen dager så vi måtte ta igjen det i dag. Det tok jo en del tid bare det. Når vi hadde kommet til 17 episode så spratt jeg opp av sofaen og begynte å rydde. Jeg vil få gjort mest mulig før venninna mi kommer på besøk så da glemte jeg helt å blogge. Først nå som jeg tar en pause fra alt kom jeg på at jeg måtte få blogget litt. Så nå er jeg altså tilbake. Jeg skal gjøre mitt beste for å få denne bloggen tilbake sånn den var med mye koselig og fint innhold, men det krever jo en del tid.

Nå som jeg har brukt kveldene på å lage julekort så har jeg jo ikke hatt noe ekstra tid til bloggen. Når det kommer til å finne en balanse i alt dette så er jeg ganske håpløs. Forhåpentligvis er det noe jeg blir bedre til for jeg ønsker at 2021 skal bli et bra år for bloggen min.

Siden vi var inne på det med å lage julekort i stad så har jeg også lyst til å fortelle om en veldig fin overraskelse. Når dere ser på bildet så vet dere nok allerede hva jeg skal fortelle, men jeg forteller det allikevel. Som dere vet så har jeg skrivd masse julekort og gitt rundt i nabolaget. Jeg forventet ikke å få noe tilbake fordi jeg ville bare glede andre, men jaggu kom det et kort tilbake. Så jeg tror det kortet som disse menneskene fikk spredde glede. Det var hvertfall veldig fint å få et tilbake og se at de satt pris på kortet jeg gav. For inni kortet stod det:

Hei Cathrine Ruth!
Så hyggelig av deg å sende oss en julehilsen, selv om vi ikke kjenner hverandre!
Vi ønsker også deg og dine en fin jul og et godt nytt år!
Vennlige hilsener fra
******* og *******

Så tusen takk for det! Dette kortet ble jeg veldig glad for. At mennesker setter så pris på et julekort fra meg at dem gir et tilbake er utrolig koselig. Jeg har faktisk ikke ord på hvor fint det var. Nå har jeg slitt så mye med depresjon i det siste og det føles ut som det bare blir verre og verre. Da er det veldig godt med flotte mennesker og fine overraskelser i posten. Som sagt forventer jeg ikke noe tilbake så det er jo veldig koselig når man plutselig får det allikevel.

Når jeg får julekort av fremmede som dette her så klarer jeg jo ikke bare legge dem i en skuff. Nei, disse skal stå fremme hele julen og minne meg på hvor utrolig heldig jeg er som har fått disse julekortene. De skal stå her og spre glede hver dag fordi det er den beste måten jeg kan beholde den gleden. Det skal mye til for å bekjempe depresjon, men disse julekortene har virkelig vært så utrolig mye hjelp. Jeg kan ikke engang beskrive det. Så de skal stå i stua slik at hverdagen min kan bli fylt med glede.

Facebookgruppa til bloggen HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg