Spooky painting

Jeg satt her og begynte å kjede meg litt da jeg tenkte at jeg kunne jo ta frem malesakene mine. Så jeg gjorde det. Uten å ha noe idè om hva jeg kunne male. Jeg tok frem det ene lerretet jeg kjøpte på CC Hobby og prøvde å finne inspirasjon på Pintrest. Etter en liten stund kommer jeg over et ganske stilig bilde og tenker at dette bilde kunne jeg prøve å lage min egen versjon av. Så jeg begynner å male bakgrunnen i grå/hvit/svart. Plutselig kommer jeg på en idè om å male inn lyset fra månen, så jeg gjør det. Så til skikkelsen jeg hadde funnet bilde av på Pintrest. Jeg legger til bakke, et tre og noen flaggermus. Og til slutt ble dette resultatet:

Jeg ble veldig fornøyd, men jeg tror nok jeg må kjøpe mye mer svart og hvit maling fremfor farger. Mest fordi dette var utrolig gøy å male. Jeg har lyst til å male mange flere spooky malerier som dette.  Det passer jo veldig bra nå som vi går inn i en spooky måned. Kanskje jeg kan få malt noen halloween bilder som jeg kan ta frem hver halloween og ha til da. I tillegg har jeg lyst til å male noe fra mine favorittfilmer (ikke noe spoilere).

Det er det som er mitt problem når jeg først setter meg ned for å male. Jeg får SÅ mange gode idèer som jeg har lyst til å prøve meg på. Og hva ender det med? Jo, jeg kommer til å ha en hel haug med malerier og ingen plass til å sette dem. Akkurat det er jo litt kjedelig, men det er jo veldig gøy å male og jeg kommer nok til å prøve og male mange av idèene som popper opp i hodet mitt. Og når jeg har gjort det så kan jeg dele dem med dere. Det er jo veldig fint å høre deres mening også. Så fortell meg gjerne hva du syns om dagens maleri. Jeg ble så fornøyd at jeg hang det på veggen. Dette er SÅ meg! Det er èn ting jeg gjerne skulle vært flinkere på og det er fading, men jeg prøver å lære meg det for det er skikkelig kult på både spøkelser, nederst på kappen til denne skikkelsen og mye annet. Om du vet om en bra teknikk når det kommer til akrylmaling og fading så kom gjerne med tips. Da blir jeg veldig glad. Ellers er jeg veldig fornøyd med maleriet.

Følg gjerne bloggen på Facebook HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg