Spooky box

ikke sponset

Lenge har jeg sett Toxic Tears sine unboxing videoer med bl.a spooky box. Etter å ha sett alle de nydelige tingene hun har fått så fikk jeg lyst til å prøve en slik boks selv. Så i september bestilte jeg min første boks. Den kom i dag så ja, det er lang ventetid på disse boksene. Grunnen til dette er fordi alt er lagd kun for disse boksene. Så man får ikke noe av dette utenom å kjøpe fra dem. Det var så klart veldig kjedelig å måtte vente så lenge, men når man først har kommet i gang så vil jo boksene komme hver måned.

Denne boksen heter Queen of darkness og jeg tenkte vi kunne se på den sammen. Så i dette innlegget skal jeg vise dere alt som lå oppi denne boksen. Som jeg sa så kan man få boksene hver måned, men jeg har ikke bestilt noen flere ennå. Jeg har lyst, men vi får se. Det er enda en boks jeg har lyst til å prøve, men den er mye dyrere så jeg får se om jeg bestiller en av dem eller om jeg satser på disse boksene. Her er hvertfall innholdet i denne boksen.

Så la meg forklare hva de forskjellige tingene er. For noen av dem kan nok være litt vanskelig å skjønne hva er.

Først har vi en liten beholder med en nesepiercing. Det er en liten måne. Dette er den eneste tingen som jeg ikke ble super happy for. Jeg har jo ikke piercet nesa mi så denne får jeg jo ikke brukt, men sånn kan det jo være når man kjøper slike bokser.

Så var det en liten mumie charm som jeg øyeblikkelig hang på nøkkelknipet mitt fordi jeg syntes den var så utrolig søt.

Jeg fikk også en søt, liten bordkalender som kan stå til pynt. Min skal hvertfall stå i stua fordi den var kjempe fin. Jeg ble så glad da jeg så denne. Faktisk har jeg alltid hatt lyst på en kalender, men jeg ville ikke ha en sånn stor man henger på veggen så denne passet meg perfekt.

Så fikk jeg veggpynt som jeg ikke er helt sikker på hvor jeg vil henge. Det hadde vært fint å hatt den i stua, men jeg er virkelig ikke sikker. Den hadde sikkert vært veldig fin som duk også om man bare hadde gjemt bort krokene som er til å henge opp med, men vi får se hvor den ender opp.

Jeg fikk også et nydelig kjede som jeg likte veldig godt. Kanskje det blir mitt nye favoritt smykke. Det var jo utrolig vakkert. Definitivt et smykke jeg kommer til å bruke mye hvertfall for det passer til alt.

Så fikk jeg også hårpynt. Denne lenken setter man fast på hver side også henger lenkene bak på hodet. Veldig pen, men jeg lurer litt på om jeg skal fikse den sånn at jeg heller kan bruke den på skjorter. Det tror jeg kan bli veldig nydelig. For jeg har ikke akkurat sveisen til noe hårpynt som dette.

Øreringer var også veldig søte. Det beste ved disse er at man faktisk kan bruke dem selvom man har utvidet hullene i ørene. Da setter man bare inn tuneller også kan man bruke disse igjennom tunellene man har satt inn. Så disse skal jeg definitivt bruke så fort jeg er ferdig med å utvide.

Og helt til slutt var det en cobra pin. Jeg lurer litt på om jeg skal sette denne på en olajakke eller vest fordi den var så søt. Jeg elsker jo slanger og alt av accessories som har slanger på seg så jeg ble veldig glad for denne. Ikke bare er det en slange, men den er også i den søteste lillafargen.

Så ja, denne boksen var absolutt verdt pengene sine. Jeg må nok kjøpe en slik boks en annen gang også. For etter å ha skrivd om alle tingene så ønsker jeg virkelig mer av dette. Og hvor ellers skal jeg få tak i så mye fint?

Følg bloggen på facebook HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg