Spøkelseshus

Som jeg lovet i går så kommer det nå er oppdatering på de små husene jeg har malt. Det var så gøy å male disse så tidene bare løp fra meg, men ingenting er bedre enn å finne noe man syns er gøy. Jeg har hatt mange fine hobbyer, men det er lite som er så koselig som å male. Så i dette innlegget skal dere altså få se hvordan disse husene ble etter flere timer med maling. Her er de ferdige resultatene.

Sånn ser dem altså ut etter at dem har blitt malt. De var egentlig lyst tre. Nå er de halloween dekorasjoner. Jeg ble faktisk ganske fornøyd med disse og jeg har egentlig lyst på flere sånne hus. Kanskje et sett til å pynte opp med til jul. Jeg får se hva jeg har råd til. Nå har det blitt mye handling i det siste så jeg får nesten ta en liten pause i handlingen. Nå står jo IKEA handelen for tur og der går det jo en del penger ut.

Om jeg skulle valgt en favoritt av disse husene jeg har malt så tror jeg at jeg hadde gått for det lilla. Jeg likte veldig godt lillafargen også ble jeg helt forelsket i de små spøkelsene. I tillegg klarte jeg å få lyset i vinduene til å bli ganske bra. Så ja  den er nok min favoritt.

Hvilket hus likte du best?

Følg gjerne bloggen på facebook HER

7 kommentarer
    1. Så fine husene ble😀
      Jeg har nettopp bestilt maling selv. Har gått å ruget på tanken ei stund. Jeg har aldri målt før. Det blir tegning med blyant de få gangene jeg får trangen over meg. Nå har jeg VELDIG lyst til å prøve maling. Og den trangen ble ikke mindre nå som jeg har sett innleggene dine 😃
      Du er kjempeflink!!

      PS. Det ser ut som vi har det veldig likt på form- fronten. Slitsomme greier.
      Ha en fin dag😚

      1. Åh så gøy at du vil prøve å male. Det er veldig gøy. Også kan man jo lære masse på youtube hvis man vil øve på teknikker osv. Kos deg masse med maling. Håper du liker det like mye som meg. Kjipt å høre at du har det som meg. Kan være veldig kjedelig i perioder. Håper du får en flott dag i dag.

    2. Tusen takk😊
      Så langt i dag er det ganske bra.
      Jeg har sett en del på you tube. Jeg er bare SÅ spent på å få malingen og prøve meg😃
      Håper du legger ut flere bilder av det du maler.
      Klem til deg😚

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg