Spøkelseshistorie

En ny historie til deg som vil komme i spooky stemning for spooky season. Historiene har jeg skrivd selv og er ikke noe som jeg har funnet på nettet. Dette kommer rett fra min fantasi. Så jeg håper du syns de er bra og vil følge med videre og lese flere historier. For jeg syns det er kjempe gøy å skrive dem. Og nå er vi klar for en ny spøkelseshistorie. Er du klar? Har du krabbet godt under teppet? For her kommer en historie som jeg har kalt:

Kloremerker

Det var blitt kveld og jeg gikk for å sove. Jeg hadde hatt en lang dag på jobb og mye papirarbeid som måtte gjøres når jeg kom hjem. Så nå var jeg ganske utslitt og klar for en god natt søvn. Dyna var god og kald, noe jeg virkelig trengte nå som det var sommer. Den følelsen av å legge seg under en kald dyne når det er varmt ellers, er bare helt magisk. Jeg lukket øynene og holdt akkurat på å sovne, da jeg kjente noen ta tak i ankelen min. Jeg skvatt til og lente meg mot lyset, men der var det allerede en hånd. Kroppen min stivnet og hjertet banket så høyt at jeg ikke hørte noe annet. Slik satt jeg i noe som virket som en evighet. Hjerteslagene begynte å dempe seg og jeg klarte endelig å bevege kroppen. Igjen lente jeg meg mot lyset og fikk skrudd det på. Ingen var der og jeg hadde heller ikke hørt noen forlate rommet. Så jeg ble sittende og lytte i en god stund. Ikke noen lyder kom fra verken skapet, under sengen eller fra boden. Hadde jeg drømt det? Nei, jeg viste at det hadde skjedd.

Den natten sov jeg ingenting. Jeg bare ventet til solen stod opp. Så gikk jeg ut av senga og kjente at jeg hadde litt vondt i ankelen. Jeg ser ned på den og oppdager blåmerker. De er formet som en hånd. Panikken raste igjennom kroppen min. Jeg måtte komme meg ut herfra. Så jeg bestemte meg for å flytte ut av dette huset, men det var da ting begynte å skje på alvor.

Hver morgen våknet jeg med kloremerker. De begynte med et par, små kloremerker på ryggen, men så ble det verre og verre. Jeg våknet opp med sår som blødde igjennom klærne. Det holdt på en stund til det til slutt stoppet. Nå har det flyttet noen nye inn i huset og jeg liker det ikke. Dette er mitt hus. Så jeg prøver å skremme de bort, men de vil ikke høre. De kan ikke høre. Er jeg dø?

Om du ikke vil gå glipp av flere skumle historier så burde du følge bloggen på facebook. Der legger jeg ut alt fra bloggen, sånn at du ikke skal gå glipp av noe. Sammen med den linken finner du også link til min youtubekanal hvor jeg legger ut masse spennende. Og instagramkontoen min som jeg også er veldig aktiv på. 

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg